Jirka_US píše:No bez dalšího vysvětlování se zeptám jinak:
Je možné v TC měnit brzdnou vzdálenost v tom samém bloku podle nějaké podmínky (např. podle zvolené vlakové cesty) pro stejnou lokomotivu/vlak ?
Bez dalšího vysvětlování, ANO.
A pokud by bylo malé dovysvětlení žádoucí, tak...
Závisle měnit lze nejen brzdná dráha, ale i vjezdová rychlost, počátek a konec brzdění, dojezd prahovou (minimální) rychlostí a zastavení. Lze udělat libovolně mnoho způsobů, závislých na libovolných prvcích. Mašinách, vlacích, vlakových skupinách, ale i na cestách, postavení výhybek, stavech návěstidel, prostě na všech prvcích TC. Šlo by třeba brzdit závisle i na osvětlení nádraží, stažených závorách...

Další možností je vazba počátku brzdění a zastavení buď s čelem, středem nebo koncem vlaku.
Všechny možnosti lze kombinovat.
Snadno se dá nastavit třeba zastavení uprostřed, takže pak zastaví uprostřed každá loko/vlak, bez ohledu na délku.
Nebo naopak, že osobní vlaky zastavují u nástupiště, nákladní až na konci před návěstidlem atd. atd.
TC také reaguje v běžných situacích pohybu vlaku dost podobně, jako je tomu v reálu. Rychlost, rozjezd, brzdění jsou závislé na výkonu loko, na váze vlaku. Lze říct, že na krátké dráze, při větší rychlosti a váze třeba vlak prostě zastavit nedokáže. Stejně, jako by to nedokázal v reálu.
Pro úplnost dodávám, že popisuji verzi Gold. Směrem "dolů" (Silver, 5.8...) je možností méně nebo se programují hůře.
Snad to takto postačí, jen jsem nepochopil, proč to chceš vědět, když používáš JMRI. Nebo chceš přejít na TC? A také, proč se na to ptáš tady, místo aby sis to u mne na stránkách přečetl. Nebo čekáš, že se přidá nějaký další konzultant? Tak to by byl zázrak.
