Z mého pohledu by se rám ani nemusel ani dělat jako pravidelný rošt pod celou plochou, asi by stačilo jen pod místa kde bude trať a kde to bude potřeba zpevnit odspodu až pod pláň hlavní viditelné stanice... pod krajinou (městečkem) asi nebude potřeba mít tak pevný rám, to by měl unést i na takové ploše třeba i styrodur... a navíc by jsi tím získal lepší přístup i ke SN a sjezdu k němu od spodu panelů... kde asi tak moc místa na výšku nebude a jen zepředu se na zadní koleje bude hůře dostávat.
Asi nějak takto to mám na mysli...
Jinak ve SN by se dalo udělat přestavování vyhybek na táhla komplet pokud bude kolejivo na korku stačilo by nechat proužek bez korku pod vyhybkou k přestavíkům, které by mohli být zvrchu podkladové plochy až na kraji desky vedle kolejí a nemuselo by se to řešit zespodu v rámu...
Jaromír