Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
vmucha píše:Budou Míro troleje?
miroslav lengyel píše: .....
Edit:No zaplať pán bůh,že nemám točnu
George V. píše:Tak zadrátovaná točna snad není povinná. Co já vím, tak u ČSD byla snad jediná kdysi na Wilsonu pod 1500V, normálně se to strká malýma traktorama...
Jarda H. píše:miroslav lengyel píše: .....
Edit:No zaplať pán bůh,že nemám točnu
No jo, ale bez točny jako bys ani nebyl .....
juroH0 píše:...... môžeš jazdiť tak, že pred vlak ťahaný elektrikou dáš paru a pôjde odklonom po trati bez troleja kvôli výluke
Jarda H. píše:No ale Míro zpět k tématu - myslm, že v jednoduchosti je síla a řešení nastínil juroH0 ....juroH0 píše:...... môžeš jazdiť tak, že pred vlak ťahaný elektrikou dáš paru a pôjde odklonom po trati bez troleja kvôli výluke
jirkan píše:Jen matně lovím v paměti, ale zdá se mi, že by tam patřily E244, což byla odvozenina z E44, ale s jinou elektrickou výstrojí - ona snad celá ta část tratí byla elektrifikována jiným systémem. Lokomotivy byly v obou verzích - s i bez představků, takže v zásadě lze použít oboje (ROCO i Liliput), ty jiný střeva se snad dají přehlédnout. Zdá se mi ale, že základní nátěr byl šedý až modrošedý (předpokládám, že jde o epochu II).
Prosím ale, berte to vše s rezervou - paměť už tak neslouží a pramen nějak nemůžu dohledat
jirkan píše:Abych to vrátil k Liliputu - pánové se pochlapili, a tak mi konečně dorazila BR56ka, kterou jsem měl objednanou asi 2 roky.
Jedná se o model původní BR55, která byla rekonstruována na 1D, takže jde o jinou lokomotivu, než známe např. od Fleischmanna nebo Guetzolda.
Model je řešen podobně jako modely od Rivy nebo Brawy, tj. motor je v kotli, pohon přes malou převodovou skříň na poslední spřaženou nápravu, která je obandážovaná. Díky tomu je zachován průhled pod kotlem.
V tendru je místo na elektroniku - vespod příprava na 23 mm reprák, nahoře místo pro dekodér (21 PIN).
Na obou koncích lokomotivy i mezi loko a tendrem krátká spřáhla.
Spojení mezi loko a tendrem je navíc snadno rozpojitelné - spojka je současně i konektor. Díky tomu je to ale celé trochu rozměrné a tak to při bočním pohledu ruší.
Jízdně to zatím vypadá dobře - max. rychlost v digitálu je jen trochu překročena - podle letmých měření cca 75 km/hod. Při pomalé jízdě OK, projíždí i poloměr cca 360mm.
Takže celkem povedený stroj, navíc s univerzálnějším použitím než BR55. Možná i zajímavý námět pro přestavbu na naše stroje 1D tam, kde se dříve používal modifikovaný pojezd PIKO BR55.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků