O loko sice chudší, ale šestka v kapse, tak kup jinou. Třeba budeš mít větší štěstí,přeji ti ho. Máš vlastně veliké štěstí, protože znám případy i z jiných reklamací třeba i jiného zboží. A probíhala asi takhle: jo nechte nám to tady do 30dnů budem vědět. Přijdeš na zavolání 28. den
. Je to opravené, říkají. Věc je trochu jinak odřená, nicméně s radostí jdeš domů, že snad je komplikacím konec. A ejhle závada se opakuje a tak se divadlo opakuje. 56. den jdeš pro reklamaci a už jsi hodně nas.aný. A závada se kupodivu za chvíli opakuje a reklamační divadlo se opět opakuje. Ted´ se musíš modlit, při troše slušnosti někdy vrátí peníze, jinak opět na 30 denní lhůtu pro reklamaci a ještě více se modlit, aby uznali, že se opakuje ta samá závada a když tam jdeš 84. den
a tvá modlitba byla vyslyšena, dostaneš peníze zpět. Pokud někdo uzná, že závada byla v něčem jiném, máš smůlu. Můžeš nadávat, řvát,...- Ale takový je zákon. Proto ti ještě jednou gratuluji ke štěstí , které tě potkalo u reklamace.
Opět znovu tentokrát na kolejích s podložím a jako vždy TT. Hraju si se syny,složitosti potom.