To je to co nevím co tam bude v te mistnosti, puvodně jsem měl jasno co chci dokonce jsem si to nějak vypsal a začal jsem přemýšlet co a jak, vzniklo toto:
Dobry den
Tak jsem se konecne pustil do stavby kolejiste k dispozici mam mistnost o
velikosti 6,4x3,2m kde na kolejiste vyuziji cca 4,5m x 3,2m do tvaru U a
meritko bude H0 protoze jiz nekolik letstavim modely lokomotiv z odlitku a
take jiz mam dostatecnopu zasobu vagonu a staveb ktere postupne realizuji.
Namet kolejiste by mel spadat spise do epochy V ČD. Provoz prevazne osobni
doprava castecne nakladni.
Po uvahach jsem vymyslel nasledujici a rozhodl se s vama podelit a pripadne
ziskat nejake pripominky k zameru nez se zacne kreslit schema kolejiste.
Hlavni jednokolejná elektrifikovana trat s hlavni stanici (asi 5-6kolejne
nádraží). A odbocujici Hlavni jednokolejnou neelektr. trati. A dale je zde
jednokolejna zastavka a skryte nadrazi (asi 4kolejne nadrazi). . .
na Hlavni jednokolejne neelektr. trati je jedno mensi prujezde nadrazi (asi
4 kolejne nadrazi). a jedna jednokolejna zastavka.
Z prujezdneho nadrazi odbocuje lokalka se dvema zastavkama a jednou
prujezdnou (asi 2 kolejne nadrazi v oblouku). a jednou koncovou stanici
(asi 3 kolejne nadrazi).
Jenže po konzultacích v konferenci
vlacky@pandora.cz me uvedli na veci na které jsem nemyslel aby se dlouhej vlak vesel mezi stanice apod... tak jsem byl na začátku pak mě velmi oslovila tvoje myšlenka modelovat provoz Rakovník - Kralovice ale je to hezký ale asi si to schovám na moduly a pevné kolejiště udělám něco jiného, ale co to je otázka...
ted něco načrtávám tak se pak pochulbím, přemýšlel jsem i o variantě kterou jsem viděl někde na netu na slovensku kde mají Hlavní osobní nádraží ve stylu Pha Masar. nád. koncové a pak je tam několik menších stanic nějaká ta vlečka lokálka atd. Tím že bych udělal hlavní nádraží koncové tak využil bych schema Pha mas.n. a trat která vede na Liben bych po prujezdu kouskem krejiny zavedlo do tunelu a skrytého nádraží a trat od Pha Bubny by se dvojkolejka vracela zpět. a nebo udělat dvojkolejku falešnou a z traco co odbočuje na bubny jet hlavní jednokolejnou tratí po panelu a v průjezdé stanici odbočit lokálku a teměř se dostanu do puvodniho zaměru až na počet stanic. pro mne výhoda koncového nádraží je ušetření 1m které by jinak zabralo druhé zhlaví ale zase nevím... jak něco bude tak pošlu. zatím se to ve mě pere jakou cestou se dát, většinou se modeluje provoz III-IV epochy a tak si říkám jestli toho není dost a jít cestou IV-V a udělat něco nového ale zároven z toho mám strach jestli to není moc kýčovité a pod. Vím že pára má své kouzlo, a určitě bych ji na kolejišti chtěl ale asi bych to řešil formou historických mimořádných vlaků. ale právě zase lokálka ve stylu Rakovník Kralovice je V ale je to tu jako když se vrátíš časem do III-IV epochy a to má taky kouzlo. tak sjem se rozepsal snad jsem nenudi...