Je to fotografie č. 3. Teda stav po rekostrukci kolejiště, kdy byla snesena třetí dopravní kolej a z manipulační koleje zůstala jenom kusá kolej. Modul Brodské zhlaví je zatravněn, oblouk je pod hlínou a další dva moduly jsou ještě v době dřevěné.
Co se týká ovládání stanice, tak ještě nikde nejsou přestavníky. Měl jsem to dodělat, ale prostě nestíhám. Rád bych je namontoval postupně všude.
Stav návěstidel - mě by se líbila varianta která se momentálně v Rozsochatci buduje. Údajně by měla být v prosinci již v provozu (a konečně se Rozsochatec vrátí do stavu kdy se bude moci i křižovat a nebude to jenom hradlo). Tedy odjezdová návěstidla u každé koleje. Navíc ve směru Havlíčkův Brod stojí opakovací předvěsti. To by se mohlo návštěvníkům líbit - když to hodně bliká, tak je to hezký.
Co se týká návěstidel, tak ty od Němečka jsou pěkný, ale je to dost peněz. V leptech jsem nic nenašel. Bohužel KMŽ Brno
https://www.kmz-brno.cz/navestidla-a-prejezdy-tt/ v TT nedělá AŽD-70. Stejně jako přestavníky je to o penězích a času to udělat.
Řízení stanic s přestavníky a návěstidly vidím v budoucnu jako nutnost. Ježdění s malými kluky má svoje specifika - není to Fremo. Uhlídat kluky aby dodržovali alespoň minimální pravidla provozu je dost náročné. A právě osazení modulů návěstidly by tomu mohlo dost pomoci.