od miro69 » sob 11 kvě, 2019 8:49 pm
Ja mám úplne inú skúsenosť, u e-shopu Pojezdy.eu som si objednal výrobu tabuliek na asi 6 lokomotív v cene 20€, po zhruba 2 mesiacoch ( miesto avizovaných 4-5 týždňoch ) som dostal e-mailom správu, že moje tabuľky sú hotové, aby som previedol platbu na účet p. Pohorelého, čo som aj obratom spravil. Predtým som mu musel poslať e-mail, kvôli chýbajúcemu údaju potrebnému pre prevod. Odpoveď s potrebným údajom som dostal promptne. Platba teda bola vykonaná, o čom som p. Pohorelého upovedomil aj so zaslaním potvrdenia o vykonanej transakcii. Na tento posledný e-mail už p. Pohorelý neodpovedal, avšak ani po týždni čakania som obálku s tabuľkami nedostal. Na ďalší týždeň som sa na neho obrátil s otázkou, kedy mi tabuľky pošle, dostal som odpoveď, vraj niekedy v priebehu budúceho týždňa ich zašle. Samozrejme, že som čakal zas týždeň zbytočne, ku koncu týždňa som sa ale chcel uistiť, že tabuľky boli odoslané, preto som znovu poslal e-mail s otázkou, či tabuľky teda odoslal. Na tento e-mail som nedostal žiadnu odpoveď ( snáď ich už poslal a nechce sa mu odpovedať ), preto som sa rozhodol po týždni, keďže samozrejme nič neprišlo, napísať p. Pohorelému, posledný e-mail, v ktorom som ho požiadal, keďže som videl, že mi už zaplatené tabuľky nemieni poslať, nech mi vráti sumu, ktorú som pred niekoľkými týždňami poukázal za tabuľky, na jeho účet. Až na túto výzvu sa p. Pohorelý konečne ozval s chabou výhovorkou, že môj predchádzajúci e-mail skončil v jeho spame. Je až udivujúce aký selektívny je jeho program, ak ide o platbu na jeho účet vtedy e-maily do spamu neukladá, dokonca vie p. Pohorelý aj promptne odpovedať, žial keď už ide o povinnosť odoslať zaplatený tovar, nastupuje "istý" program a podobné správy asi ukladá do spamu. Aj keby som týmto chabým výhovorkám mal uveriť, nie je náhodou povinnosťou poctivého obchodníka zaplatený tovar čo najskôr odoslať, bez potreby urgencií, zo strany kupujúceho? Neodoslať zaplatený tovar ani po minimálne 2 týždňoch od zaplatenia ( je naozaj nesmierne fyzicky náročné vložiť pár leptov do dopisovej obálky a odoslať ), na to neakceptujem žiadnu výhovorku ! Pán Pohorelý vraj požadovanú sumu odoslal na môj účet, tak som zvedavý, či je to pravda o 2 dni sa uvidí. Svojou poslednou odpoveďou p. Pohorelý defacto potvrdil, že stále zásielku neodoslal !
Vystríham budúcich zákazníkov p. Pohorelého aby ste u neho kupovali jedine na dobierku, ak vôbec ( môj známy, tiež modelár, má s ním tak isto svoje zážitky ), ako vidíte z mojej skúsenosti, jeho zákazník zaujíma len do času, kým dopredu nezaplatíte, potom už stráca záujem a nastupuje selekektívny spam a svojho tovaru sa možno ani nedočkáte. Pochybujem že keby som sa o tabuľky nezaujímal a len čakal, kedy ich už konečne pošle, že by som ich, či svoje peniaze niekedy videl. Ďalšia vec ako, že neodpovedá na otázky týkajúce sa nejakých informácií pred vlastnou objednávkou, to už je asi pre tohto pána samozrejmosť. Nikdy viac Pojezdy.eu a p. Pohorelý, tak sa zodpovedný obchodník vážiaci si svojho zákazníka z ktorého žije, nespráva.