Taky jsem si ten lept poridil, skoda jen, ze nas N - kare vyrobce leptu bere za mene zajimavy trh nez TT, takze musime si pojezdy vozu vyresit sami, ale to alespon nas nuti vynalezat a byti podnikavymi. Je ( alespon pro mne ) jiste, ze oproti H0 ci TT zustavame ( a zustaneme ) v mensine, tim padem dekuji vyrobci, ze se s nami alespon takhle zabyval. Neni to model me preferovane epochy a tezko ho nekdy pouziji na kolejisti, ale z principu jsem rad, ze ho budu mit ve vitrince. Uz mi ted zbyva jenom ta starsi verze, s tim si asi budu muset poradit sam. Jinac ale ho prekopavam v oblasti prechodovych mechu, delam system kinematiky ve stylu KATO, vozy sprahuji pohyblivymi mechy, pro ktere jsem si vytvoril specialni kulisu a jako spojovaci prvek pouzivam konektor, tim navic mohu napajet osvetleni cele soupravy. Pokud ma nekdo zajem, mohu prihodit fotky.
Ted z jineho soudku, kdysi jsem si koupil model vozu Utz ( je to pryskyricnik podle mne kopie spodku neceho od Fleischmanna a s pristavbou ), ac je ciste potisten a nevypada tak zle, pri blizsi prohlidce a zkousce neprosel ( ten zaklad je nemec a od naseho Utz se preci jenom lisi ) a jizdne mi take nesedi - sprahla hluboko pod normalem a vypadavajici kola, tak jsem se vrhnul na kresleni a pajeni, vysledek prikladam zde.
prazdinove pozdravy Jirka