Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod Jarda H. » sob 17 srp, 2019 2:13 pm

hank píše: ..... že v tomhle systému se už odbornost pro výkon profese často nevyžaduje a pojem "kvalifikace" zahrnuje i jiné věci, které mají často při posuzování kvalifikovanosti člověka pro některé profese větší váhu než odbornost. .....


No to by byla diskuze na hóóódně dlouho, člověk by nevěřil, na co lze v praxi při návštěvách zákazníku narazit !
Ale jak říká jeden nejmenovaný český klasik " Když my nesmíme ani naznačovat" :lol:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2590
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod modelarTT/TTe » sob 17 srp, 2019 8:49 pm

MZSP píše:.... Cpát tam jiné repro je neefektivní a neprofesionální.

.....


I vám dobrý den, pánové. Když už tady kážete o profesionalitě, dovolte pár doporučujících poznámek:

1) opravte si "překlepové a chibi" na svém prodejním webu, slovo systém v množném čísle se opravdu nepíše "systémi", slovo reproduktor se nepíše "reprodiktor"; graficky a uživatelsky je váš prodejní web čirá hrůza a příklad, jak se to dělat nemá;
2) doporučuji změnit chování k zákazníkům: nelhat jim a nevymýšlet si, když se opozdíte s dodávkou objednaného zboží;
3) je dobré si uvědomit, že nejste jediní, kdo nabízí vámi uvedené reproduktory, ozvučnice k nim mi dneska udělá kde kdo na míru na 3D tiskárně;
4) nebuďte arogantní k členům modelářské obce, protože u vás nebudou nakupovat, konkurentů je dost.

Samozřejmě, jsou to jen doporučení, nemusíte se jimi řídit a můžete dál zůstat u své arogance, nadutosti a namyšlenosti, kterou jste zde projevili v míře více než vrchovaté - třeba vůči kolegovi předpisateli hankovi. Nebojte, trh je o vašem chování k zákazníkům informován a už si to přebere.
modelarTT/TTe
 
Příspěvky: 126
Registrován: úte 24 črc, 2018 2:37 pm

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod VojtikJ » ned 18 srp, 2019 11:14 am

mě to nedá a po době se taky ozvu...

bod 4... arogance...
Arogantní je tu většina z některých to číší z každého příspěvku...
bod 3...
si je udělejte, ale ono to není jen o tom že se to vytiskne na míru do modelu, no ale to dle toho co jste napsal nevíte.
bod 2...
někteří obchodníci ani radši nekomunikují a zrovna má zkušenost s nekomunikací/nedodání i po roce není s malým obchodníkem (Tesaře fakt nemyslím)
bod 1...
překlepy jsou jedna věc, to se dá opravit...
ale web? Vy jste určitě mistr i v tom to odvětví že?

a prej kdo tu je arogantní...
dpč, člověk si tu přečte zas jednu diskuzi a zvedne se mu tlak.. Jestli si myslíte že jste zde všichni modeláři z ČR... tak to jste fakt na omylu, většina co znám osobně řekne, že sem radši ani neleze, nebo přestala sem chodit, přesně z tohodle přístupu kterej tu od Vás je. Modeláři jste, ale jako lidi se chovat neumíte.
Nevím kdo by se tu měl zamyslet, zda jeden prodejce, nebo uživatelé tohoto fóra. Čest vyjímkám!
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod hank » ned 18 srp, 2019 1:50 pm

VojtikJ píše:Modeláři jste, ale jako lidi se chovat neumíte.


Copak, spoléháš na něčí krátkou paměť? Stačí podívat se zpátky, cos tady zplodil ty. Taky ti pámbu moc toho slušného chování nenadělil... Nebo máš kulaté razítko na rozhodování o tom, kdo se umí chovat jako člověk?

VojtikJ píše:...většina co znám osobně řekne, že sem radši ani neleze, nebo přestala sem chodit...


... protože tu nejde lajkovat a sbírat kamarády...
... protože se tu objevují příspěvky delší než na tři řádky, které vyžadují porozumění psanému textu a víc než 30 vteřin soustředění na jednu věc...
... a taky je tu málo obrázků a skoro žádné video...
... a taky se tu většinou píše správně česky a když to někdo neumí, tak se skoro vždycky najde někdo, kdo ho na to upozorní, což je taky nepochybně vrchol arogance...
... a ta tvoje "většina co znám" je kolik? dva? tři? čtyři? nebo do kolika to umíš počítat?

No a jestli si myslíš, že tu někomu bude chybět, když bude ochuzen o tvou slušnost a lidský přístup... no tak si to klidně mysli dál.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 3250
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod VojtikJ » ned 18 srp, 2019 2:21 pm

a prej kdo tu je arogantní...
Do teď jsem tě tu bral jako za normálního člověka, kterej dokáže pomoci..
ale chyba,
Ještě ti to nikdo neřekl, HANKU jsi arogantní hovado a poslední řádkem jsi to jen a jen dokázal

ať klidně dostanu BAN, ale za tím si stojím!
Chyba sem lozit. Vůbec se to tu nezměnilo. Teda pardón změnilo, k horšímu!!

Sbohem.
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod Brejla » ned 18 srp, 2019 2:30 pm

ADMINE, KONEJ :!:
Brejla
 
Příspěvky: 1110
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod TTmili » ned 18 srp, 2019 2:35 pm

Já se nestíhám divit. Vlastně jo, divím se, že jsi se hanku chytil na ty provokace, však sám víš co je VojtikJ zač. Už by se pánové vážně hodilo toho nechat, administrátory bych poprosil o promazání nebo popřesouvání, poslední hodnotná informace co má v tématu ke 413.0 co pohledávat je zmínka o repráčku 16x9mm od MZSP.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1618
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: PIKO 2019 - loko řady 413.0

Příspěvekod hank » ned 18 srp, 2019 3:07 pm

TTmili: Ono občas neškodí nastavit někomu zrcadlo... Třeba ještě někteří nejsou úplně ztracené případy... :wink:
A když u toho nejsem, ať si mě tam pro mě za mě třeba bijou. :lol:
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 3250
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Příspěvekod Jarda H. » čtv 22 srp, 2019 12:15 pm

V průvodním článku na DS sport, k nabídce sady kotlových čtyřnápravových vozů (22.8.2019), je nenápadná (?!) poznámka Davida S. v textu, konkrétně :
CITACE
... Jako hnací vozidlo lze použít jakoukoliv páru (budu mít prová dvě překvápka), ...
KONEC CITACE
Takže se budu těšit, čím budeme v TT překvapení :!: Úmyslně to dávám sem do vlákna, kdyby se objevily představy či fikce :wink: Podle názvu vlákna jsem na správném místě.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2590
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Příspěvekod hank » čtv 22 srp, 2019 1:15 pm

Mě u DS zaujaly ty cisterny DR s popisem "Leuna - kaprolaktam". Podařil se mu (nebo výrobcovi?) věcný nesmysl - škoda, že se napřed neporadili s chemikem... Kaprolaktam se v tomto druhu cisteren nikdy nemohl vozit. Má bod tání 68°C, takže kotle potřebují izolaci a topení. Kromě toho se nad hladinou substrátu musí udržovat inertní dusíková atmosféra, aby nezoxidoval. Nemám tu po ruce fotku, ale cisterna na kaprolaktam (= monomer pro výrobu silonu/chemlonu/polyamidu 6) se na první pohled poznala podle toho, že nahoře nad průlezem je kvádrovitý nebo válcovitý "kastlík". U nás se to vozilo v jugoslávských cisternách ze 70. - 80. let (Spolana Neratovice), poslední byly vyřazeny po r. 2000. Dnešní stav neznám. Ale ono je asi jednodušší vozit ho jako tuhý šupinkový produkt v pytlích... U nás už se nevyrábí. (A historie vývoje silonu ve 40. letech u Baťů spojená se jménem Otto Wichterleho je sama o sobě napínavým příběhem...)
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 3250
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Příspěvekod Morris Zapp » čtv 22 srp, 2019 2:21 pm

Na železničním modelářství mě fascinuje ten úžasný přesah do všemožných jiných oborů...
TT, moduly, epocha III/IV
Uživatelský avatar
Morris Zapp
 
Příspěvky: 680
Registrován: ned 04 dub, 2010 3:06 pm

Re: Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Příspěvekod radeksindy » čtv 22 srp, 2019 3:34 pm

Má bod tání 68°C, takže kotle potřebují izolaci a topení. Kromě toho se nad hladinou substrátu musí udržovat inertní dusíková atmosféra, aby nezoxidoval. Nemám tu po ruce fotku, ale cisterna na kaprolaktam (= monomer pro výrobu silonu/chemlonu/polyamidu 6) se na první pohled poznala podle toho, že nahoře nad průlezem je kvádrovitý nebo válcovitý "kastlík".

Nevím jaký model je kritizován, ale popisované vozy jsou pozdějšího data. Třeba po válce vyráběné kotlové vozy na jednotném spodku na kaprolaktam žádnou izolaci nemají a jejich průlez je běžné konstrukce. Jen bez toho topení to asi opravdu nepůjde, ale třeba to soudruzi v NDR dokázali 8)

Profláklá fotka R 574293 na kaprolaktam pro Povážské chem. závody v Žilině - kotel je hliníkový, topení na přilehlém dnu kotle zřetelné.

CSD_R_574293_150hl.jpg
radeksindy
 
Příspěvky: 1803
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Příspěvekod hank » čtv 22 srp, 2019 5:04 pm

radeksindy: Měl jsem na mysli pozdější léta. Mezitím jsem na wiki našel ty vozy, o kterých jsem psal v minulém postu.

Toto
cisterna_kaprolaktam_2.jpg

je Studénka (výroba 70. léta),

toto
cisterna_kaprolaktam.jpg

Kraljevo (výroba 80./90. léta)

Jak vidno, oba vozy jsou izolované. V provozu byly podle wiki ještě přinejmenším v 1. polovině nultých let. Výroba kaprolaktamu v Neratovicích byla zastavena v 1. polovině 90. let. (Edit: Opravuji trapnou chybu, byla zastavena výroba pouze granulátu, tavený KL - tj. ten, který se stáčí do cisteren - se vyrábí dál a výroba roste. Podle odborníka na K-reportu se skoro všechno expeduje po silnici. Rádio Jerevan se tímto svým posluchačům omlouvá... :lol: ) V tom kastlíku nahoře zřejmě bude nějaká armatura související s tou dusíkovou atmosférou. Bohužel jsem to nikdy neviděl zblízka, natož zevnitř.

No a DS nabízí toto:
kaprolaktam_DR.jpg

Já tam teda žádné topení nevidím... :?
Naposledy upravil hank dne čtv 22 srp, 2019 7:10 pm, celkově upraveno 1
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 3250
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Příspěvekod Jarda H. » čtv 22 srp, 2019 6:20 pm

hank píše: ....
No a DS nabízí toto: .....


No ale je to hezky barevný :lol: , tak se to prodá :wink: !
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2590
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Příspěvekod Colonel32 » sob 24 srp, 2019 1:41 pm

Já teda němčinou moc nevládnu, ale nerozebírá se to na nějakém německém S-reportu? Jinak vzhledem k tomu, že jde o německé vozy z běžné (nelimitované) produkce, tak předpokládám, že DS to jen prodává, tak jak to Kuehn vyrobil a dodal.
Colonel32
 
Příspěvky: 556
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků