Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Zejmi píše:V čem přesně má MTB jiné možnosti než Kuehn? Kvalitně nastříkat model? Kvalitně potisknout model? Udělat kvalitní návrh modelu, který není vycucaný z prvního výkresu, který je blbě?
Ono kdyby se chtělo, tak ty modely nějak vypadají, jenže ono se nechce a to je rozdíl oproti tomu, nemít možnost...
Zejmi píše:Dva litry za osobní vůz? To je zajímavé, že takovej Kuehn, v nepochybně úplně jiné kvalitě (jak v samotných proporcích, detailech, kvalitním nástřiku a rozumném potisku) umí udělat vagon za polovinu... Snad nám Báňa nebude opět plakat, podobně jako s M296.1 v H0, že je to moc náročné, a tak to bude drahé...
hummus píše:Zejmi píše:Dva litry za osobní vůz? To je zajímavé, že takovej Kuehn, v nepochybně úplně jiné kvalitě (jak v samotných proporcích, detailech, kvalitním nástřiku a rozumném potisku) umí udělat vagon za polovinu... Snad nám Báňa nebude opět plakat, podobně jako s M296.1 v H0, že je to moc náročné, a tak to bude drahé...
Dle mého názoru bude hlavní rozdíl v prodejnosti předloh. Těch Kuehnových Y-nů nebo patráků se prodá mnohonásobně více než vozů Balm (i kdyby byly ve stejné kvalitě jako vozy od Kuehna).
VojtikJ píše:škoda že lidi nechápou že malovýrobce má jiné možnosti než velkovýrobce...
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků