peter_vy píše:U mojej 455.2 som otočil druhú nápravu tak, aby bandáže neboli len na jednej strane. Otestujem to v prevádzke a uvidím, že čo to urobí. Išlo to celkom jednoducho lebo k druhej náprave nie sú tyče pripevnené. Akurát spätné skladanie medzinápravových zberačov prúdu je len pre tých čo majú naozaj veľmi pevné nervy. Na rozdiel od 437 má hnané všetky nápravy. Ešte ju plánujem doplniť o ďalšie zberače prúdu a tiež ju dovážiť.
A ty si měl bandáže jen na jedné straně.??????
To já je mám na obou stranách......Ale jsou na nic, když střední nápravy jsou ve svislé ose tuhé a při jakékoliv nerovnosti se bandáže ocitají ve vzduchu. Podle mě by bylo možná lepší, kdyby bandáže byly na krajních nápravách...
Také jsem přišel na to, že sběrné plíšky vedoucí od plošného spoje moc nedoléhají, tak jsem je opatrně víc napružil. Stále přidávám olovo kam se dá. Už ho mám i v běhounech, přidal jsem i do dýmnice a protože jsem vyjmul i kryt setrvačníku, uvolnilo se místo na olovo i na bocích budky. Jízdní vlastnosti se pomalu, ale jistě zlepšují. Myslím, že nám vývojáři od Tilliga zase připravili super model. Dáš 4.000,-Kč, doma si to poupravuješ, vyrobíš a osadíš power, ořežeš hliníková(či co to je za kov)nezávaží, vyrobíš z olova nová, ořežeš a vyndáš zbytečné díly, vyškubneš zvon a zatmelíš, zatížíš kde můžeš, no a pak se jen modlíš, aby to jezdilo. Docela by mě zajímalo, jaký potlesk sklidil tento výrobek u německých kolegů. Bez úprav je lokomotiva pro digitální provoz naprosto nepoužitelná. Snad jen v podobě, v jaké ji má kolega Jacek, který k ní má nastálo přidaný služebák se sběrem proudu. Třeba soudruzi vývojáři přijdou někdy na to, že kromě hliníkových slitin existují i kovy, které pro svou vyšší hustotu mají i vyšší hmotnost. Co třeba mosaz, měď, cín.........