od vojtas » ned 20 čer, 2021 12:23 pm
"stavebnice LPH je nadčasová a vypadá líp, než MTB"
Leda ve snu. Tvar čela stavebnice LPH se M152 podobá opravdu hodně vzdáleně. Poprsnice je malá a špatně umístěná, čelní okna jsou pomalu o milimetr nižší, než by měla být, a pro jakoukoliv modelovost vyžadují probroušení směrem nahoru a doplnění příčky, navíc je čelo strašně ploché a základním tvarem úplně mimo, což je dané snahou o maximální "placatost" výlisku. Přerostlé megakrabice světel MTB jsou nahrazeny miniaturními u LPH, skutečné jsou značně vyšší, a přitom o trochu užší, ale je pravda, že alespoň sedí pozice jejich horní hrany. Jedinný parametr, kde stavebnice LPH nad MTB jasně vyhrává je odpovídající tvar a umístění pluhu, pluh MTB je snad o půl milimetru hlouběji pod vozem, než by měl být, a dává vozidlu značný "předkus".(To je snadno nahraditelné leptem, který už mám přichystaný, a při nátěru šedou, nebo černou to ani nevyžaduje přestřik zbytku vozidla). Linka pod "kšiltem" nad okny chybí u obou. Čelní okna MTB odpovídají výškou a umístěním realitě velmi přesně, jsou pouze o trochu užší, což je dáno tlouštkou bočních stěn výlisku a střední příčky. To by bylo řešitelné, ale obnášelo by to zasazování oken z venku a jejich fixování nějakým průhledným lepidlem, což bychom asi v podání MTB nikdo vidět nechtěli.
TT