George V. píše:...a jseš si jistej, jestli je to opravdu barča od Kuehna?
Mám dvě, kolegové z kroužku po jedné a výše zmíněné úkazy jsme nepozorovali. Naopak jsem měl dojem, že jsou dílensky daleko lépe zpracované, než brejlovce (jediné, co lze vytknout, tak jsou docela patrné rozdíly v rychlosti mezi jednotlivými kusy). Třeba u prototypů mám rozporuplné pocity z fungování kinematiky. Na rozdíl od "seriových" brejlovců
a barč…
To jsem si jistý, jsem dost vybíravý. Ano Kuehn. Předváděl jsem to i prodejci, aby to viděl..., co má poslat zpět. Takže to je pravda a jásejte všichni, kdo jste tohle neobdrželi...
Měl jsem jich v ruce více, protože řešívám toho více a prostě od jisté doby korunované tehdy Cargo brejlovci důsledně vybírám.
Neměl jsem naopak problém s povrchem, kde asi drobnosti neřeším, ale ani pod lupou jsem nic neviděl. Prodejce naopak říkal, že budu mít problém si v ohledu povrchu vybrat z unifikovaných ... asi mi předhodil probrané kusy.
Takže jsem si také vzal třeba červenou barču, která nemá natištěny nějakou chybou hvězdy...
U prototypů ty kinematiky nic moc a dokonce se mi vytrhávají spřáhla, jsou snad s kinematikou celkově kratší, případně jiný tvar v ní, než u klasických brejlovců. Štve mne, že není různá běžná délka spřáhla jako třeba v Nku (nebo jsem si nevšiml a ty předělávky jako alternativu moc neberu). A to se mi to s patry kuehn vytrhne na poloměru 400, jak to asi vypadá na 310. Barča to nedělá.
Jedna Barča mi jezdí pomaleji, než ty ostatní, mohu tedy potvrdit, ale tohle mi nevadí. Hlavně, že tiše, bez šmajdání a zvýšeného hluku...
Mám tam teď na úpravu nachystaného muzejního MTB Hektora na rozebrání, protože na jednu stranu pěkně rachtá. Naopak ten unifik, co moc nadračku prodejně nešly, jezdí na MTB až moc klidně a hezky. Moc jsem ho nechtěl, odstíny bych si představoval jiné, ale kdy co zase bude. Nakonec jsem díky jízdě velmi spokojen a následná patina mi ho vyladí na můj vkus. Jen ty tisky cedulí na čelech, stejně jako u čmeláků, dokonalostí moc nehýří. Leptané tabulky to napraví...