lahva píše:Radek Strnad píše:Tak Cholina putuje do šuplíku. Bez návodu nebo alespoň pojmenování jednotlivých dílů je to pro mně nesestavitelné. Asi 100 dílů jsem schopen nějak identifikovat, ale zbylých 100 nikoliv, natož abych věděl, jestli ten či onen je třeba ohnout doleva či doprava a jak a kam ho správně umístit. Nechápu, jak v dnešní době může někdo dát do prodeje stavebnici bez návodu. Náklady na tisk a přiložení max. 5,-Kč. Kdyby mi někdo řekl, že namísto 800,-Kč to bude stát 805,-Kč, ale zato to bude se seznamem dílů a návodem, přísahám, že bych těch 5,-Kč navíc investoval. No jo, tak nic, no.......
vydrz, taky ten lept mam, chci to zkusit na Jattovu BR89 a taky se mi nechce badat, co je co...pry to nakresli co nejdriv...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Tak nevím, měsíc utekl a asi se nic neděje. Já nějakou dobu vydržím, ale až budu za deset let v důchodu, tak už na to třeba nebudu ani vidět. Nechápu, co je tak těžkého na tom, vyplodit nějaký seznam dílů a návod k leptu. Ten lept přeci někdo podle něčeho navrhoval a tedy ví, jaké části v leptu jsou. Samozřejmě předpokládám, že ho také někdo složil, aby se ujistil, že to složit jde. Rovněž myslím, že ten, co lept vytvořil a ten, co ho prodává(může to být ten samý), chce na své práci vydělat, aby se mu jeho úsilí vrátilo. Ovšem bez návodu a seznamu dílů bude návratnost dost problematická. Kdyby se však našli 2-3 lidé, kteří to složili a na pojezd napasovali, vše bylo OK a na to by svou práci prezentovali, výrobce by navíc pochválili za kvalitní lept a podrobný návod ke stavbě, byl by odbyt zaručen.