DISKUZE - Novinky TT 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod TTmili » úte 11 bře, 2014 9:14 pm

Mě to třeba nechává naprosto chladným. Ne že bych bobinu nechtěl, ale po prvotních informacích (které opravdu hovořily o vánocích, pravda, rok nebyl zcela specifikovaný) jsem očekával "nulku". To je první takové zklamání, no a hlavně po tom co MTB (a nejen oni, jde i o jiné výrobce) vyvádí si už nepředobjednám ani spřahla. Prostě dokud to neuvidím, nebudu si moc tu mašinu podržet v ruce a v lepším případě i rovnou odnést, nic neobjednávám. A i v případě že by to byl jediný kus na prodejně, určený jako výstavní, nebo měl nějaké chyby, tak si nic objednávat nebudu, až bude naskladněno, pak si vyberu, ale do té doby ne.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod vorech » úte 11 bře, 2014 9:29 pm

Tak to je dobře, protože díky lidem, kteří k tomu přistupují jako vy, tak výrobce musí připočítat k předobjednávkám i další procento možných zájemců. 8)
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 233
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » stř 12 bře, 2014 6:49 am

Vidím to naprosto stejně. Až bude k vidění koupím,klidně i dvě,ale zajíce v pytly za skoro 4tis kupovat nebudu.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod nadkachna » stř 12 bře, 2014 7:10 am

Výrobci modelů (a Báňa tuplem) nejsou firmy jako Ferrari, aby si mohli dovolit vyprodat celý produkt ještě před jeho vyrobením. Žádný soudný člověk přece nebude platit či závazně objednávat něco, co nikdy neviděl. Je čistě na výrobci, jak odhadne potávku trhu. Plánovaný model mě potěšil a těším se na něj, ale dokud neuvidím minimálně fotografie hotového výrobku, zůstávám v klidu.
G
TT
nadkachna
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 28 lis, 2007 12:02 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod psv » stř 12 bře, 2014 9:40 am

Tak Ja si napriklad pockam az kym vyjde prva seria modelov, ludia to pokupuju a potom sa bude na forach recenzovat a nadavat ako je to vacsinou zvykom... nech aspon viem presne do coho idem, aspon nezostanem sklamany :)
psv
 
Příspěvky: 78
Registrován: pát 23 zář, 2011 9:47 am
Bydliště: London, United Kingdom

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod j p » stř 12 bře, 2014 10:32 am

vorech píše:Já to budu řešit poznámkou v obj. Všude se píše 141 a E499.1 tak to vypadá na obě varianty:-)


Tohle nejak nechapu. E499.1 a 141 je stejna masinka, to neni jina varianta.
Prepoklam nejake barevne mutace
E499.1 CSD polomacena bez oranzoveho pruhu
141 CSD polomacena s oranzovym pruhem
141 CSD zeleny unifik
141 CD polomacena
141 CD zeleny unifik
EP05 PKP oranzova
EP05 PKP Cargo cervena

CS3 SZD je taky stejna masina, ale pripada mi, ze ta byla trochu vetsi (sirsi a vyssi). To by ale nekterym modelarum nemuselo vadit a mohli by ji vytvorit z verze albin.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » stř 12 bře, 2014 10:43 am

Předpokládám,že kolega Vorech to myslel takhle:
E499.1 = ČSD
141 = ČD
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod vorech » stř 12 bře, 2014 2:01 pm

přesně tak,
měl jsem na mysli ČSD a ČD. Napsal jsem prodejci do poznámky, že chci ČD. Ani on sám neví na 100%, která bude dříve. Logicky by měla být ČSD, a co se týká barevného nátěru, tak do toho jsem se vůbec nepouštěl. Bobina s hranatejma oknama se mi nelíbí a nechtěl jsem ji ani stavět z odlitku, ale když se objeví jako seriovka a za ty prachy, tak není co řešit.
Už jsem to psal několikrát, ale pokud postavím odlitek nebo lept na tovární pojezd, jste v tom cca 3,5-4,5 tis. za loko. A to se bavíme, když si vše udělám sám. Pokud si nechám loko stříknout od profíka, tak jsme zas o 1000,- víc.
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 233
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Jeff Hopper » stř 12 bře, 2014 2:52 pm

Cenou 3750,- jde zatím mimo mě - česká firma nefirma.
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » stř 12 bře, 2014 3:04 pm

Tak ta cena je dle mě naprosto přiměřená. El.lokomotivy jsou dle mě náročnější na provedení, zvlášť to vybavení co má na střeše. Pokud to nebude jaku u bobin BTTB
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod petrha » stř 12 bře, 2014 4:00 pm

Cena je přiměřená, uvidíme jestli také bude odpovídat kvalita této ceně
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Jeff Hopper » stř 12 bře, 2014 7:37 pm

Cena je nižžší než predražený Tiilig, ale vyšší než u Kuehena(bastard je standart zpracování) a daleko od Piko hooby mašin. A poravdě zas tak složitá řada 141 není. Dle mého názoru by byla odpovídající cena okolo 3000,- a v hobby verzi bez zbytečných čiňčurinek okolo 2000,- Kč. 3750,- i když jde o českou mašinu je opravdu hodně. Jde o můj osobní názor bez zatížení, že je to český výrobce. A mám od něho brejle, ale mračenky už ne(netoleruji rozdíl mezi obdobnými mašinami 500,- Kč).

Na druhé straně při rozumné cenové politice výrobce je to zlatý důl - pojezd bez výrazných změn lze použít na řady 140 a 121 a to nepřeberné množství barevných variací od počátku elektrifikace až do současnosti i s privátními dopravci.
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Colonel32 » stř 12 bře, 2014 8:56 pm

Možná, že pokud by Kuehn vyrobil typicky českou lokomotivu, jakou je třeba Peršing, a které se tedy prodá daleko méně než i v německu jezdících bastardů, tak by to rozpočítávání ceny formy na prodaný kus taky vyhnalo Peršinga k nějakým čtyřem tisícům...
Colonel32
 
Příspěvky: 986
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Hříbek » stř 12 bře, 2014 10:36 pm

Kuehn dělá například Brejlovce, což je pro neznalé typ, který se v Německu taky jaksi moc nevyskytuje a tudíž se dá předpokládat, že ho ti němčouři zas tak moc nekupují a ejhle, cena až tak moc závratná není. :shock:
Hříbek
 
Příspěvky: 135
Registrován: pát 24 zář, 2010 9:25 am

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod j p » stř 12 bře, 2014 10:40 pm

Hříbek píše:
Colonel32 píše:Možná, že pokud by Kuehn vyrobil typicky českou lokomotivu, jakou je třeba Peršing, a které se tedy prodá daleko méně než i v německu jezdících bastardů, tak by to rozpočítávání ceny formy na prodaný kus taky vyhnalo Peršinga k nějakým čtyřem tisícům...


Kuehn dělá například Brejlovce, což je pro neznalé typ, který se v Německu taky jaksi moc nevyskytuje a tudíž se dá předpokládat, že ho ti němčouři zas tak moc nekupují a ejhle, cena až tak moc závratná není. :shock:


Vyrobni naklady v Cine jsou pravdepodobne nizsi nez v Cesku.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků