
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
George V. píše:...relativně vysoká, kastle je téměř shodná, tak stačí jen přelakovat.
George V. píše:...ale to je všechno drobotina, která se dá udělat bez výrazné změny formy. A i kdyby se jenom přestříkala, tak to 90% modelářů stejně nebude vadit, nebo to ani nepoznají a budou šťastný jak blechy, že mají 263. V TT jste schopný (musíte) překousnout větší nesmysly...![]()
![]()
j p píše:George V. píše:...ale to je všechno drobotina, která se dá udělat bez výrazné změny formy. A i kdyby se jenom přestříkala, tak to 90% modelářů stejně nebude vadit, nebo to ani nepoznají a budou šťastný jak blechy, že mají 263. V TT jste schopný (musíte) překousnout větší nesmysly...![]()
![]()
Jeste jednodussi je udelat verzi CSD, tam staci vynechat logo CD a pridat logo CSD jako dolepovaci tabulku. Kdyz uz dela pan Kuehn verzi CD-cargo. Verze CSD by mela vetsi sanci na uspech, nez cargo.
Bez zmeny formy, ale s jinym naterem jde udelat modry prototyp.
MOL píše:263 vs 372: Vypadá to blbě, klimatizace je ten nejmenší problém...
Mají rozdílná trafa, sběrače, ba i podvozky.
MOL píše:Rozdílná madla na čelech: 372 má jedno dlouhé pod čelními okny (některé stroje ale mají dvě krátká), 263 má dvě krátká a prototypy dvě krátká, ale v jiné úrovni.
Svislé madlo má 263 i 372 stejně dlouhé, ale prototypy kratší.
George V. píše:MOL píše:263 vs 372: Vypadá to blbě, klimatizace je ten nejmenší problém...
Mají rozdílná trafa, sběrače, ba i podvozky.
...podvozky? Jediný rozdíl je u 372 snímač Indusi. Víš kolik peršingů, es, banánů a krys v HO s ním jezdí? Přesněji, ještě jsem neviděl tyhle loko s pojezdem z bastarda od Pika, že by se někdo namáhal s amputací toho bazmeku...
Colonel32 píše:Teď hlavně hodně kupovat, ať se pan Kuehn nechá přesvědčit i na peršingy.
MOL píše: Ono stačí stačí porovnat podvozky 363 a 371, viz atlaslokomotiv.net
Žádné viditelné rozdíly tam samozřejmě nejsou![]()
rexel píše:Colonel32 píše:Teď hlavně hodně kupovat, ať se pan Kuehn nechá přesvědčit i na peršingy.
Mašina perfektní, ale určitě ji nekoupím. Počkám na verzi ČSD a je mi celkem jedno jestli to bude ES 499.2 nebo S 499.2.
Nechápu proč pan Kühn začíná s modely ČD, kde si zužuje trh nejen o ty, kteří dělají ČSD - a je jich většina, ale také
zákazníky ze slovenska, kteří si spíše koupí model s logem ČSD, než dnes pro ně zahraniční ČD.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků