Zdravím,
to bych nikdy neřekl, že budu někdy řešit TéKáčko (technická kontrola lokomotiv a v jejím rámci měření výšky nárazníků nad TK) i na modelu.
Takže, výška horní hrany pravého i levého nárazníku je na I. čele 10,2 mm a na II. čele 9,8 mm nad TK. Oba podvozky mají na trnech (královských čepech) vertikální vůli cca. 1,4 mm. Měřeno ovšem klasickou šuplerou. Uložení skříně modelu na podvozky je řešeno jako u jiných modelů Kuehn tříbodově a zrovna druhý podvozek je ten, co nemá při pohledu z čela modelu v horizontálním směru dorazy a tak se "kýve" i do stran. Rozdíl mezer mezi imitacemi pryžokovových sloupků a rámem stroje je u prvního i druhého podvozku zřejmý zde ...
https://davcca.rajce.idnes.cz/Model_str ... 1596330286Na snímku je zřejmé povysunutí pluhu na I. čele, ale to vzniklo při přípravě na zvěčňování.
Světla - vzhledem k světlům reálné předlohy mi příjde použití odstínu LED (jeví se mi mi jako studená bílá) jako správná volba. Co se týče ovládání světel, na DCC mi svítí vždy dolní pozičky spolu s horním reflektorem a na zadním čele dvě koncová červená světla. Po zběžném skouknutí řešení desky plošných spojů (DPS) to podle všeho asi ani jinak nepůjde. Proto se bude zkoušet jiná DPS umožňující ovládání světel dle současných předpisových zvyklostí. Svítivost LED bych považoval asi za to nejlepší, co jsem kdy na modelech v továrním provedení DPS skoukl - ani to nepálí, ani to nemžourá. Holt vhodně zvolené hodnoty omezovacích rezistorů k použitým LED. Ke světlům něco zde ...
https://davcca.rajce.idnes.cz/Model_str ... 1596330325David