Tak základní práce je z 90% úspěšně hotová.
Prosím slabší jedince,aby raději stránku ihned uzavřeli
Poznatky jsou následující:
Vozy jsou "odlakovány" bez poškození. Pouze jedna stařičká Mitropa se mi rozsypala v ruce jako sklo. Tři skříně se nenávratně pokroutily. Okýnka pokud nebyly přelepovány vteřiňákem šly ven perfektně. Tam kde se to nepovedlo, budu používat nové bočnice DK, nebo to zevnitř odbrousím a udělám nějaký "hybrid".
Všem co se "rádi" zbavili svých starých vozů v můj prospěch patří velký dík. Sešlo se mi jich opravdu hodně. Pokud se vše povede podle představ budu uvažovat napojit k mé budoucí stanici, nějaké odstavné vagónové nádraží.
Slabším článkem jsou podvozky,tam se mi to sešlo 70% ve prospěch BTTB a 30% Zeuke s pevným nejstarším spřahlem. Zeuke podvozky se přímo vybízejí k použití kinematik. Tuto techniku však nemám stále dokonale zmáknutou. Vím že jsou články třeba od VoVo, kde je toto popsáno.... ale přesto bych se přimlouval jestli by nemohl vzniknout ještě podrobnější článek který se bude věnovat pouze montáži kinematiky do starých vagónů.
U BTTB podvozků používám to očkové spřáhlo,protože zatím vyhovuje. I když mnozí namítnou,že vzdálenost mezi vagóny není podle poslední módy. No co se dá dělat.... pevné krátké spřáhlo jsem nesehnal,tak aspoň posunuji zářezy na spřáhlu očkovém.Dovážení,kovová kola jsou samozřejmostí. Doladit budu muset i případnou montáž ložisek.
Chystám se taky ladit ten starý interiér.
No možná se to někomu zdá jako blbost, i po finanční stránce.. ALE já to beru jako další modelářská zkušenost. Především chci zvládnout perfektní lakování novou pistolí. Taky správná technika tmelení a usazování bočnic DK. No je toho hodně v čem se chci zdokonalit a proto si myslím,že právě tato akce mi v tom hodně pomůže.
Budu rád za jakékoliv podklady o kterých jsem se zmínil a které pomůžou.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)