Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod freekey » pon 17 říj, 2011 7:52 am

Dobře se bavím těmi vašimi slohovými cvičeními. Realita je ale trošku jiná. Vyrazil jsem za svým prodejcem s cílem koupit ještě nějakého brejlovce a ten mi řekl toto:

Roco - není problém mám v dostatečném množství všechny verze
Kuehen - zatím s ním nespolupracuji, ale není problém, s brejlovci počítám a budu je mít
Báňa - s tím jsem jednal a ten mě poslal do ..., že pokud chci jeho modely, tak minimální odběr je 100 ks a vyrobí mi celou exkluzivní sérii jen pro mě, jednotlivé brejlovce mi neprodá.

Co z toho plyne?
Na kolejišti bude jezdit jen Roco a Kuehen. :roll:
https://t.me/pump_upp
freekey
 
Příspěvky: 370
Registrován: sob 11 dub, 2009 11:28 pm
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod Jarda H. » pon 17 říj, 2011 8:30 am

:roll: jen tak koukám do diskuze ..... ale pokud nebudou padat urážlivá slova, nic nemažu, neupravuji, nekoriguji, pište si dál :lol: I když dle mého je to často zbytečné, opakuje se to, co už zaznělo vícekrát ?!
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod Radek Strnad » pon 17 říj, 2011 8:32 am

No,...tak dopadlo to přesně,jak říkali Jürgen s Helmutem:Češi se jeko vždycky pohádají mezi sebou.....Takže ono to zase tak mimo mísu není,že pane D.S.Nebylo by lepší,kdybyste si s panem Báňou třeba zatelefonovali nebo šli spolu na pivo a vše si nějak vyříkali-jsme přeci chlapi,ne????A neřešili na půdě fóra vaše vzájemné dohady.Nejsem si jist,jestli je na to někdo zvědavý.Jinak každý má kus své pravdy a podle mě i nepravdy.S tou pětkou z ekonomiky nevím Jacku....ten příspěvek nebyl o ekonomice.Byl psán pro zábavu a s cílem,aby se ten,kdo chce, trochu zamyslel,jak hloupě a trapně by asi mohly působit naše věčné žabomyší války a věčné napadání někoho někým, na někoho nezávislého a jako ti nezávislí mě napadli právě ti cizinci modeláři.A vůbec si nemyslím,že by snad nějaký Jürgen s Helmutem pročítali toto fórum.Jinak ekonomiku jsem kromě železniční průmyslovky studoval i 5 let na Vysoké škole dopravní a protože se už 14 let živím jako OSVČ,tak vím moc dobře,jak to v konkurenci chodí.Dokonce jsem měl tu kliku,že jsem ještě 2 roky stihnul studovat tu pokřivenou,komunistickou a zbytek pak tu normální.Prostě o ekonomice to nebylo,o té jsem psal v jiných tématech.S tou podporou NAŠEHO výrobce jsem to myslel tak,že by bylo lepší,pokud mám na výběr ze tří vcelku vydařených modelů,podpořit toho NAŠEHO,protože u něj je v takovém případě(v případě jeho přežití v modelářskoekonomické džungli) daleko větší šance na další český model a určitě s ním bude lepší komunikace o českých modelech,než např.s Tilligem nebo Roco.Podpora spočívá třeba i v tom,že když už nic od něj nekoupím,tak na něj alespoň nehážu špínu(a už vůbec ne měsíce dopředu),protože ten model prostě špatný není.Ale s panem D.S.souhlasím v tom,že to dublování modelů je na škodu věci a je to zbytečné plýtvání silami duševními i finančními.Ještě si dovolím použít takový příměr o podpoře domácího podnikání.Před krátkým časem,ještě před průšvihy posledního období,bylo všeobecně známo,že Toyota je značkou nejspolehlivějších aut.Jezdili kvůli tomu všichni němci v Toyotách???Nikoliv,jezdí ve svých domácích VW či BMW.Kterou značku auta potkáme nejčastěji v Itálii:jednoznačně jejich Fiat,přestože asi v různých testech nepatří k TOP.A že by byly Wageny,BMW a Fiati nějak super laciní,tak to asi nebude,že.A tam je to Jacku o daleko větších penězích než nějaký model za 2.500,--2.800,-Kč.Je to prostě jejich národní mentalita,podpořit to,co je jejich domácí a nebo to alespoň nehanět.A o tom ten příspěvek také trochu byl.A kdo nás čechy mezi řádky poznal,možná v sobě trochu vyhrál.Že to někteří nepochopili nebo s tím nesouhlasí?...sorry
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1222
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod jakubklouda » pon 17 říj, 2011 9:13 am

Bohužel s tímto se nedá nesouhlasit... Nevím proč tu haníte práci jiných. Každý model je nějaký a své kupce si najde. Je trochu škoda, že distrubuce MTB není trochu širší. Preci jen na burzu a pojezdy.eu chodí spíše modeláři než lidé co si kopí mašinku na hraní a jsou to práce oni, kteří podle mého názoru tvoří největší část poptávky a vetšinou vybírají očima a ne 100% věrností. Rád bych se také na MTB brejlovce podíval ve výloze nějakého kamenného krámu. Ať tak či tak jsem rád že české modely tu jsou a držím p.Báňovi, ale i D.S. palce ať se jim daří dostávat naše vozidla na náš trh.
TT - IV. a V. epocha
jakubklouda.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
jakubklouda
 
Příspěvky: 141
Registrován: ned 08 srp, 2010 4:24 pm
Bydliště: Praha

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod czhunter » pon 17 říj, 2011 9:36 am

Radek Strnad píše:Nikoliv,jezdí ve svých domácích VW či BMW.Kterou značku auta potkáme nejčastěji v Itálii:jednoznačně jejich Fiat,přestože asi v různých testech nepatří k TOP.A že by byly Wageny,BMW a Fiati nějak super laciní,tak to asi nebude,že.
A kterou značku potkáme nejčastěji v ČR? Nebude to náhodou Škoda?

Byznis a ideologie spolu nijak nesouvisí.

Obrázek

:)
czhunter
 
Příspěvky: 605
Registrován: ned 04 zář, 2011 9:37 am

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 říj, 2011 9:43 am

Tedy až jsem z jiné skupiny(H0)tak si čtu i tady u vás a nestačím žasnout.Kdybych nebyl znalý věci,tak bych si snad myslel,že jsem v nějaké diskuzi pod blogem na IDNES a ne na fóru modelářském. :D Vášně tady prýští ze všech pórů a zcela zbytečně pánové. :lol: Každý máte kousek pravdy,ale celou ani jeden,bohužel.Dnes je obchod takový jaký je a je úplně jedno,zda prodáváte vláčky,auta nebo třeba nábytek.Každý zákazník má totiž jiné možnosti a podle toho vybírá.Někdo si rád připlatí za kvalitu,jiný prostě kouká pouze na cenu.V důsledku toho už dávno neplatí,že Němec kupuje pouze německá auta atd.Jezdím tam dost často a koukám co tam jezdí(deformace z minulého zaměstnání :lol: ) a docela byste se divili,jak tam prohánějí Dacie,Korejce a o škodovkách ani nemluvím.Oni totiž Němci jsou v první řadě hospodáři,takže si sakra rozmyslí za co ten centík(dříve fenik)vydají.Samozřejmě záleží na regionech,jiné příjmy mají v Bavorsku a jiné v Sasku.Ale vraťme se k našemu šálku kávy.Stačí se podívat do Lokpavillonu v Drážďanech a máte jasno hned.Brawu a Mikrometakit můžou přehazovat vidlema a Roco nebo FLM můžete hledat pomalu z lupou.Chci říct,že je velký rozdíl něco chtít a něco jiného je to koupit.Lidičky co chtějí jezdit a mít nějaký vozový park si odpustí niterné detaily,které stejně nejsou z běžné pozorovací vzdálenosti vidět o nějakých rádiusech na čele mašiny ani nemluvě a koupí si to co stojí méně peněz a třeba 2x než jeden vymazlený model za dvojnásobnou cenu.To je zase výrobek pro jinou skupinu modelářů nebo chceteli sběratelů.Tedy aspoň já si neumím přestavit,že bych koupil model od Brawy za cca 600,-euro,když můžu mít v podstatě to samé za polovic.Ano,nebudu mít odpružené nárazníky a spoustu dalších detailů,ale já jsem jezdec a ne sběratel. :mrgreen:
Jak se říká,sto lidí sto chutí nebo také někdo rád holky a někdo radši vdolky.Nechť si každý vybere dle své chuti a možností a dělá mu to radost.Všem příjemný zbytek dne přeje,Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » pon 17 říj, 2011 9:52 am

no před časem tady bylo kdy už budou brejlovci a teď je jich mnoho a řve se proč tři firmy je dělá buďte rádi ,že jsou a ty nedodělky u každého a reakce jsou k smíchu spíš k pláči .
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod Jeff Hopper » pon 17 říj, 2011 10:11 am

Ja, škodovka simply clever ist gut. Ještě že na ní makaj poláci, slováci a jo a taky pár čechů.

Jak jsem již psal ve své malé úvodní recenzi modely jsou vcelku schodné, věrné předloze a to až ma malé detaily dané výrobou - madla u roco(pro mně žádný problém - horší by to bylo u takové 742). MTB by mohlo mít jemněji provedené detaily. To jestli je sklon hl. refrektoru o 0,05 mm jinak mě ani moc netankuje, protože i když je to nějaká chyba tak není vidět z běžného pohledu(mimo detailní foto) a kdyby to Trainmaniak tak pěkně nenafotil tak bych si toho ani nevšiml. A jak už zde bylo poukázáno tak ani třetí výrobce se neobešel bez chyby( já bych si jí taky vcelku nevšiml a to jsem mezi brejlovcema vyrůstal a nebyl problém pro mně v 10 letech ho uvést do chodu a jet s ním sp z Nymburka do Rumburka za pečlivého dohledu otce). Takže až budou stát vedle sebe tak budu opět recenzovat(snad nestraně - možná vezmu jako vzor své výtvory a že je mám vymazlené :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: )

http://jefftt.rajce.idnes.cz/brejlovec_ ... 0_0302.jpg - prosím fotografii nezvětšovat a koukat tak cca. 50 cm od obrazovky :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bro pana Báňu a DS - kluci nehádejte se tady a neházejte na sebe špínu - od toho jsme tady mi a věřte, že si dáváme záležet :lol: :lol: :lol:

P.S. Malá kontrolní otázka soudruzi - kde vyrábí své modely ROCO a Kuehn???? :idea: :?: :!: :?: :?: :?: :idea: :!:
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod DS Model » pon 17 říj, 2011 10:14 am

Radek Strnad píše:a) No,...tak dopadlo to přesně,jak říkali Jürgen s Helmutem:Češi se jeko vždycky pohádají mezi sebou.....Takže ono to zase tak mimo mísu není,že pane D.S.Nebylo by lepší,kdybyste si s panem Báňou třeba zatelefonovali nebo šli spolu na pivo a vše si nějak vyříkali-jsme přeci chlapi,ne????

b)A neřešili na půdě fóra vaše vzájemné dohady.Nejsem si jist,jestli je na to někdo zvědavý.Jinak každý má kus své pravdy a podle mě i nepravdy.

c)Byl psán pro zábavu a s cílem,aby se ten,kdo chce, trochu zamyslel,jak hloupě a trapně by asi mohly působit naše věčné žabomyší války a věčné napadání někoho někým, na někoho nezávislého a jako ti nezávislí mě napadli právě ti cizinci modeláři.

d)S tou podporou NAŠEHO výrobce jsem to myslel tak,že by bylo lepší,pokud mám na výběr ze tří vcelku vydařených modelů,podpořit toho NAŠEHO,protože u něj je v takovém případě(v případě jeho přežití v modelářskoekonomické džungli) daleko větší šance na další český model a určitě s ním bude lepší komunikace o českých modelech,než např.s Tilligem nebo Roco.

e)Podpora spočívá třeba i v tom,že když už nic od něj nekoupím,tak na něj alespoň nehážu špínu(a už vůbec ne měsíce dopředu),protože ten model prostě špatný není.

f)Ale s panem D.S.souhlasím v tom,že to dublování modelů je na škodu věci a je to zbytečné plýtvání silami duševními i finančními.Ještě si dovolím použít takový příměr o podpoře domácího podnikání.Před krátkým časem,ještě před průšvihy posledního období,bylo všeobecně známo,že Toyota je značkou nejspolehlivějších aut.Jezdili kvůli tomu všichni němci v Toyotách???



a) ...a budu jak malej Jarin...je to mimo mísu. Já tedy pivo nepiju, ale jak jsem psal a co jste asi přehlédl, já jsem panu MTB naznačil, když se u mně omylem zastavil, :-) kudy se může ubírat budoucí vývoj. Je zcela v jeho režii, jakým směrem se vydá. Je to prostě jeho volba. Hádám se kvůli tomu?? Nikoliv. Já se snažil pomoct právě tomu českému výrobci. Já jsem především modelář a násobení výroby mi je proti srsti. Ne z hlediska ekonomického, ale z hlediska modelářského. Proč mít brejlovce tři, když mohou být dva a k tomu M240. Stejně to bude i s dalšími projekty. Je mi to líto, ale já nejsem ten, kdo neslyší..:-(
Kdo na to doplatí? My všichni. Protože po dalším a dalším projektu, který bude zdvojený, prostě na jedné straně dojdou síly.

b) naopak...tohle bývá nejzábavnější...nějaké ladění dekodéru nebo barvy. To je nuda..!! :D . Ale já to nemusím a pokud to nebude vadit, po tomhle příspěvku, který stejně nepřinese nic nového, se opět odmlčím..

c) já osobně jsem na pana MTB nenapsal ani jedno křivé slovo. Naopak, v soukromém e-mailu jsem mu složil poklonu, úctu a obdiv.

d) to přeci nemůžete myslet vážně. Jste ekonom!!! Možná je škoda, že takovýhle fan klub neměli všichni výrobci bot na moravě, všichni výrobci textïlu v severních čechách a další mnozí čeští výrobci, které položilo levnější a srovnatelné (ano..., někdy ne) zboží z jiných destinací. Záměrně píšu srovnatelné, nikoliv lepší..

e) viz c ... a ostatní nebudu komentovat...

f) ...a kupující si u nás všichni ETU? Nebo chodí v botách od Baťi? Nebo nosí oblečení od ryze českých firem? Kupují si všichni české lyže??
Ale jinak ano, zdvojování je na prd. I když,... v našem případě nám to pomohlo donutit Kuehna k tomu, že nám udělal detaily, které jsme chtěli. Prostě proto, abychom předběhli konkurenci. Tento trend chceme do budoucna zachovat.

..a kdyby něco, pište mi už prosím soukromě. Odpovím.

pěkný den a všechno dobré

David Strupp
DS Model
 
Příspěvky: 285
Registrován: stř 15 zář, 2010 8:56 am

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod Radek Strnad » pon 17 říj, 2011 11:13 am

freekey píše:Dobře se bavím těmi vašimi slohovými cvičeními. Realita je ale trošku jiná. Vyrazil jsem za svým prodejcem s cílem koupit ještě nějakého brejlovce a ten mi řekl toto:

Roco - není problém mám v dostatečném množství všechny verze
Kuehen - zatím s ním nespolupracuji, ale není problém, s brejlovci počítám a budu je mít
Báňa - s tím jsem jednal a ten mě poslal do ..., že pokud chci jeho modely, tak minimální odběr je 100 ks a vyrobí mi celou exkluzivní sérii jen pro mě, jednotlivé brejlovce mi neprodá.

Co z toho plyne?
Na kolejišti bude jezdit jen Roco a Kuehen. :roll:

A co kdybys nám třeba prozradil,kteréhože to prodejce poslal p.Báňa do .....Už nejsme v komunismu a nemusíš se ničeho bát.Jinak věřím,že se dobře bavíš,ale takovýto příspěvek je přesně o ničem.Jsme na fóru a pan Báňa by se k tomu jistě vyjádřil a třeba to uvedl na pravou míru a určitě nám vysvětlil,jak to s těmi sériemi o 100 kusech je.Takhle na něj jenom hodíš kus špíny a v podstatě nikdo neví,odkud přiletěla... Ještě pro kolegu czhunter:O těch autech tam píšu,že je to příměr.Netušil jsem,že mě někdo takto chytne za slovo.Jasně,že je tu nejvíc zastoupena Škoda(když tu před 15 lety nic jiného na výběr nebylo a je nejdostupnější,má nejhustší síť servisů atd) a že němci,hlavně ti východní jezdí v Daciích,protože na ně dolehla krize.Pointa mého příspěvku ,je ale přeci někde úplně jinde. Jo a ještě pro Míru Lengyela:Jo jasně,že jde o cenu modelu,když místo jednoho vymazlenýho můžu mít dva s chybkami.Ale ti naši TT Brejlovci jsou, Míro představ si, za skoro stejné peníze,takže je to rozhodování o koupi v jiné rovině :?: .Ještěžě v H0 takový problém nemáte. :lol: Podle mého názoru je třeba myslet v delším časovém horizontu,takže pokud chceme mít i do budoucna české modely,je třeba pro to něco udělat.Poprvé v historii TT máme šanci mít stabilního výrobce českých modelů,který bude doufám ochoten naslouchat našim názorům a problémům a bude je chtít v náš i svůj prospěch řešit.Vždyť jde i o jeho peníze a byl by sám proti sobě,kdyby toto nedělal.Stabilního výrobce z něj ale musíme udělat my,modeláři.Jinak to bude zase jen výkřik a pak nic...Místo toho,abychom se té šance chopili ,se tu jen napadáme a pomlouváme,co, kdo, komu, kdy, říkal ,neříkal ,věděl ,nevěděl...jestli zkrachovaly sklárny,textilky,Baťa.Pak se budeme divit,že nám motorák,Kocoura atd.nikdo nevyrobí a budeme jen kňourat,jak bychom chtěli Ceculu,M296 apod.Vždyť o tom,že by v čechách někdo dotáhl sériový model do konce(zdárného),jsme tady jen snili a donedávna to bylo skoro něco nepředstavitelného.A nikdo se s námi o ničem nebavil,jestli něco chceme nebo ne.Prostě tady máš mašinu s českým popisem,tak ber a drž h..u.Teď se ten sen splnil a máme dokonce tři stejné modely a to je křiku.Ano,tady s D.S.bezvýhradně souhlasím:Je to škoda,že se takto plýtvá silami a třeba jednomu pak ty síly dojdou (spíš asi peníze,že).Jo a nejsem členem žádného fan-klubu žádného z výrobců žel.modelů.Brejlovci jsou jaksi mimo moji epochu ,ale tady jde přeci principiálně o něco jiného,protože místo Brejlovce mohlo jít samozřejmě o jinou mašinu.Jo vlasně jo,jsem jeden z nejdéle fungujících členů Tillig TT-Clubu(aby mě někdo kdo to ví ,neobvinil ze zatajování faktu) :lol: .Jaké štěstí,že tam brejlovec nehrozí.Tímto bych tedy ukončil své příspěvky k tomuto tématu.Netušil jsem,jaké zde rozpoutám vášně,když napíšu lehce ironický a lehce v nadsázce myšlený PŘÍBĚH.Myslel jsem(hlupák),že to jen tak vyšumí,někdo se nad tím pousměje,někomu to něco připomene,někdo se v tom pozná....Škoda-poučení pro příště.Tak a radši si jdu cvičně přebastlit BR91 na 335.0 s osvětlením a digitalizací.Alespoň nějaká užitečná a zajímavá práce.
Naposledy upravil Radek Strnad dne pon 17 říj, 2011 11:47 am, celkově upraveno 1
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1222
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod Jeff Hopper » pon 17 říj, 2011 11:35 am

S těmi prodejci ti odpovím- Pečky Dvořáček - odpověděl, bohužel není schopen dodat potřebné množství a to ani 1 - 2 ks. Ševčík Černý Most - neodpověděl.

To jsou dva co jsem s nima mluvil osobně.

Brejlovec MTB není špatný model a své zákazníky si najde a pokud přidá další barevné mutace které mi budou vyhovovat tak si v klidu pořídím další - při ceně okol 2600,-(jestli se jí podaří MTB udržet), ale mám pocit, že při výrobních možnostech se teď dělá na mráče a brejlovec se popošoupává do pozadí.

Další věc je kolik jich na svém kolejišti uživíš 3-4 na běžném 5-6 na velkém, pokud je teda nesbíráš do vitrínky.
Já mám dva ROCO(jsem s nima spokojen) 1 MTB(zatím) a objednány 2 x Kuehen + 3 mé starší (2x mosaz, 1x na pojezdu z br 110) - to je 8 a to mám velké kolejiště.
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod vvitty » pon 17 říj, 2011 11:55 am

Omezene dodavky modelu souvisi s postupnym nabehem vyroby - situace se postupne stabilizuje smerem k takove kapacite, aby slo realne pokryt i objednavky dalsich prodejcu. Asi nema velky vyznam poslat rychle na kazdy obchod jeden kus, ktery se tam bud ani neohreje, nebo bude vystaven s ceduli "pripravujeme"...

100ks je mnozstvi pro ktere je zajimave udelat limitku na prani - co do barevneho provedeni atd, ale neverim ze by to souviselo s odberem...
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 říj, 2011 12:15 pm

Radku asi v té záplavě slov unikla pointa mého příspěvku. :D Chtěl jsem naznačit,že se tady zbytečně přete o kravinách :lol: promiňte mi ten výraz.Kdyby jste se zabývali třeba tím,jaký má model jízdní vlastnosti,jaký poloměr projede bez problémů,kolik vozů utáhne do určitého stoupání,tak bych to pochopil jako něco přínosného jak pro výrobce,tak pro potencionální kupce a zejména pro začátečníky,kteří se rozhodují a v podstatě hledají informace.Dle mého skromného názoru,nechť se výrobce nebo distributor či jiní lidé neurazí :lol: ,jsou všechny tři modely těžká masovka,za ty peníze být ani ničím jiným být nemůžou.Prostě jsou to modely pro běžné spotřebitele a pokud chce někdo puristický model,tak holt bude muset sáhnout sakra hlouběji do tobolky.Upřímně mě dost překvapilo,že MTB s tím vyjelo za tyhle peníze,protože srovnávat se s Rocem co se týče záběru na trhu je nesmysl.Nejsem žádný odborník,tím méně na TT,ale pro srovnání sem dám 2 odkazy podobných modelů,aby bylo jasné co jsem měl na mysli.Jinak já jsem nejen H0,ale navíc DRG :D ,takže mě české nebo československé mašiny nechávají chladným,nicméně jsem Brejlovce viděl v obou velikostech na živo a za sebe musím říct-nádhera.Chci tím říct to co jsem popsal minule,normální člověk po něm chramstne a nebude řešit nějaká madla,těsnění v oknech apod.Co ho ale bude určitě zajímat je poměr výkon-cena,tzn.jak dlouho a spolehlivě mu bude model sloužit.

zde slíbené odkazy:
http://www.elriwa.de/de/Tillig-02337-E- ... Ep.IV.html
http://www.elriwa.de/de/Modellbau-Heinr ... V-rot.html
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod radula63 » pon 17 říj, 2011 12:58 pm

Jeff Hopper píše:...P.S. Malá kontrolní otázka soudruzi - kde vyrábí své modely ROCO a Kuehn???? :idea: :?: :!: :?: :?: :?: :idea: :!:

Zde si nejsem 100% jist, že by češi??? :lol:
A jen tak mimochodem, kde myslíte, že se vyráběli kdysi páry pro fi.JATT (než ji p.Jagoshinski prodal) ??? V ČR!!!!!!
Pro fi. JAGO se vyrábějí v ČR!!!
:idea: že by zlaté české ručičky :?: :!: No spíše levnější prac.síla než v německu a "čajna" je tak nějak z ruky.

To jen tak na okraj. Jinak si myslím, že se tady ta diskuze převrhla v něco, co se mi ani moc číst nechce, ale to už bylo popsáno výše. :cry:
Osobně fandím každému, kdo se dokáže postavit na český trh, ať už jakjo výrobce (např. p.Báňa) či jako distributor (DS). Každý z nich (myšleno teď všeobecně - tj. nejen ty 2 jmenované) má své místo na tomto trhu!!! Od MTB čekám na "brejle" a od DS mám "hektora". Beru si to co se mi líbí...

Radku Strnade - moc mne pobavila ta nadsázka o Jurgenovi a Helmutovi :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dlouho jsem se tak nepobavil. No, na každém šprochu pravdy trochu! Alespoň já, a myslím že dost lidí zde, to vzali jako nadsázku, která už tady v diskuzi byla dost třeba - bylo tu už nedýchatelno - a tak krásně pročistila vzduch, svěží vánek. Díky moc :)
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1369
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: Brejlovec MTB - srovnání s konkurencí

Příspěvekod vmucha » pon 17 říj, 2011 4:10 pm

Původně jsem si myslel, že se k tomuto tématu vyjadřovat nebudu (není to II.epocha), ale nakonec mi to nedá, protože sám brýle nosím.
Když si projdete téma Stavba kolejišť, tak z 80% začínají prosby o pomoc se stavbou následovně.
"V krabici na půdě, sklepě, komoře... jsem našel koleje a mašinky z doby kdy jsem byl dítě. Poskládal jsem si na podlaze ovál a ono mě to zase chytlo. Poraďte mi jak si postavit kolejiště, kde bych mohl s dětmi prohánět vláčky".
Když si vzpomenete na své vlastní začátky, tak věřím, že většina z nás tady na fóru, takhle nějak začínala. Na počátku byl startset s jednou lokomotivou a 3 vagónky a koleje do oválu. Kolem toho jsme si začali stavět domečky, pak přišla deska a tak dál a tak dál. Nemyslím, že je moc lidí, kteří se někdy dostali do stavu, kdy si přestali hrát s mašinkami a stali se z nich modeláři (I když tady z osazenstva fóra asi jo).
Zrovna tak jsem přesvědčen, že ať je výrobcem kdokoliv u nás nebo v zahraničí, nebude vyrábět modely jen pro modeláře (pochopitelně existují vyjímky), ale primárně bude vyrábět hračku. A kdo z vás má doma dítě, tak ví, jak jsou dnešní děti náročné. Už nestačí jen tak nějaké "univerzální" autíčko, ale dítě chce Forda, Mercedese konkrétního typu. U děvčátek je to to samé.
Proto si myslím, že je v první řadě nutné PODĚKOVAT pánům Struppovi a Báňovi, za to, že se jim podařilo na trh dostat nejen hračku, ale i model. A v řadě druhé poděkovat i mnohým z tohoto fóra za to, že jim v tom pomáhají.
A těm kteří jsou stále nespokojeni přeji ať, mají dostatek prostředků a času, na to hračku přetvořit v dokonalý model.

Vlasta
Doupovská dráha 2. epocha TT
vmucha
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř 10 bře, 2010 11:42 am
Bydliště: Mšené-lázně

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Gulda, Jacek a 6 návštevníků