Jelikož tu nemohu být pořád tak odpovídám až teď....
od Scoot » ned 26 úno, 2017 10:05 pm
Asi tomu nerozumím...
V roce 2009 představila f.Kuhen tento list.
U Tilliga se první New Y-lonka objevila v roce 2010 viz. katalog
V roce 1994 byl první katalog Tillig...měl na to 16let
Pro upřesnění z Club Aktuellu... Pozorní čtenáři magazínu 1/2009 s radostí zaznamenali " skrytou informaci " . Jedná se o projekt, který je v dotaznících stále na předním místě : je to rodina vozů Y ..... Takže již počátkem roku 2009 se Tillig seriózně zabýval výrobou těchto vozů. Proč to trvalo tak dlouho? Nevím, ale přepokládám že dokud sloužila stará forma, tak z ní chtěli vytěžit co nejvíc. A navíc, ač se mi to taky nelíbí, Tillig tehdy dělal všechno možné i nemožné ( včetně výrazných slev pro obchodníky ) aby se uchytil na západě. Proto mu byly milejší předlohy DB, DRG a pod...
Je to asi podobný případ jako když Roco udělalo BR 38. Tillig stál před rozhodnutím, jestli projekt dokončit ( což nakonec udělal ) nebo utopit fůru peněz bez zisku.
Pavel 152 » pon 27 úno, 2017 12:17 am
A ještě mám v paměti slova českého zástupce klubu na schůzi v Trutnově Tillig nám nikdy žádnou českou lokomotivu nevyrobí, jsme strašně malý trh. Možná se bál zalobovat za čechy.
A tak ho asi vyslechl pan Kuehn ze spolkových zemí a rozhodl se pro brejle, je to nějaké divné ne? Tomu asi malý trh nevadí. A tak ho asi vyslechl pan Kuehn ze spolkových zemí a rozhodl se pro brejle, je to nějaké divné ne? Tomu asi malý trh nevadí.
Kűhn nikoho nevyslechl. Kűhnovi někdo dost zafinancoval přípravu modelu. Pokud Ti někdo zaplatí výkresy a podklady, tak už je snažší se do něčeho podobného pustit. To že to pak nakonec spustilo lavinu, je jenom dobře pro nás.