DISKUZE - Novinky TT 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Colonel32 » ned 16 úno, 2014 8:38 pm

a) je to stavebnice, takže nabarvit, ne přebarvit

b) jsem podobné rustwageny fotil ( http://colonel32.rajce.idnes.cz/Praha_K ... 060542.jpg a dal ) a taky to ma černej spodek.
Colonel32
 
Příspěvky: 1006
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod j p » ned 16 úno, 2014 9:49 pm

U37008 píše:
Ten vagonek ma nespravny spodek, takze si jej budete muste prebarvit. Spravna barva spodku je tmave rezata.

To bych zase netvrdil. Rám je schovaný pod skříní vozu a tudíž na něj neprší a není až pod takovým vlivem povětrnostních podmínek, takže barva se na rámu vozů vždy déle udrží neporušená. Rozsochy a ložiskové skříně by také neměly být rezaté, protože vždy byly mastné od maziv a byl na nich maximálně nalepený prach od brzdových zdrží. Takže černá barva na rámu být může. Nikdy není rezatý celý vůz.


Ja jsem vychazel z toho, jak vypadaji skutecne vozy, ktere mame v klubu. Skrin maji v lepsim stavu, ale spodek je rezaty komplet. Ono asi zalezi na lokalite. U tech nasich vozu prsi i na ram, protoze tady vetsinou prsi vodorovne a navic obcas slana voda. Navic se na kovovych castech vozu kazde rano srazi rosa.
Naopak na drevenych castech vozu se vetsinou puvodni kvalitni barva udrzi dele, ale nova barva se uz po par letech loupe.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » stř 19 úno, 2014 2:46 pm

V železničním magazínu 1|14 jsem se dočetl o fy. Raileq. Vyrábí zajímavě podloží pod koleje. Když jsem,ale najel na jejich stránky, byl jsem poněkud v šoku. Přesto se zeptám má někdo víc zkušeností? Nevím,pro koho je tento výrobek určen,ale dát za lože víc jak za koleje,no nevím nevím, kdo to bude kupovat.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod pospa » pát 21 úno, 2014 3:58 pm

stavebnice podvozků Y25 od f. SDV

JBr : Podvozek vypadá pěkně.Jen je škoda že z jedné strany není příprava na KKK.Myslím tím výřez, odstranění části rámu.Nějak podobně jak to má vyřešené ES Pečky na svém novém podvozku pod Balm.Pokud má být podvezek volně k dostání bylo by vhodné o takové úpravě přemýšlet.Přeci ten Eas, pod který tento podvozek příjde, bude taky mít kinematiku.
pospa
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob 25 říj, 2008 2:38 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Pavel 152 » pát 21 úno, 2014 7:30 pm

Když dva nebo tři dělají totéž.
Bývalé Čambalíkovy podvozky jsou k dostání na pražské burze u pána co prodává Železniční magazín. Prý je odkoupena a revitalizována forma od pana Čambalíka.
Pavel
Pavel 152
 
Příspěvky: 433
Registrován: ned 09 led, 2011 5:24 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Rizoto » pát 21 úno, 2014 9:39 pm

Nie každý je pražák alebo si dovolí cestovať do Prahy na burzu kôli pár drobnostiam. Čambalíkove podvozky sa na internete nedajú takmer zohnať. To že chystá Y25 aj SDV som nevedel inak by som energiu a hlavne čas využil inak. No čo už teraz keď sú hotové však :lol: .
Uživatelský avatar
Rizoto
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned 29 lis, 2009 10:18 am
Bydliště: Orava, Slovensko

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod j p » pát 21 úno, 2014 10:15 pm

Dovolil bych si opravit na
"Čambalíkove podvozky sa na internete vobec nedajú zohnať"

Chtel jsem podvozky diamond a nezbyva mi nez nakoupit ponekud predrazene podvozky Peresvet z Nemecka. Primo z Ruska to taky nejde.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod JBr » sob 22 úno, 2014 8:09 am

pospa píše:JBr : Podvozek vypadá pěkně.Jen je škoda že z jedné strany není příprava na KKK.Myslím tím výřez, odstranění části rámu.Nějak podobně jak to má vyřešené ES Pečky na svém novém podvozku pod Balm.Pokud má být podvezek volně k dostání bylo by vhodné o takové úpravě přemýšlet.Přeci ten Eas, pod který tento podvozek příjde, bude taky mít kinematiku.


Podvozek je dělaný univerzálně, ne pro jednu konkrétní stavebnici (co vím, tak na něm bude stát stavebnic několik). Při použití s KKK se příčka odcvakne a je to. Když by se udělalo vybrání, tak by to zase vypadalo blbě při použití třeba jako prostřední podvozek na dvoučlánkovém voze.

Pavel 152 píše:Když dva nebo tři dělají totéž.
Bývalé Čambalíkovy podvozky jsou k dostání na pražské burze u pána co prodává Železniční magazín. Prý je odkoupena a revitalizována forma od pana Čambalíka.


No, použiju příměr. Máte firmu, vyrábíte nějaký výrobek, který si konstrukčně a výrobně můžete zabezpečit sám, ale budete si pro některé součástky chodit k vietnamskému překupníkovi na tržnici? Nota bene, když to co vám nabídne nedosahuje kvality vaší vlastní produkce? Čambalíkovy Y25 nepatří k jeho nejpovedenějším výrobkům...
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod j p » sob 08 bře, 2014 10:14 pm

Tkadlec Jaroslav píše:http://www.mtb-model.com/pages/product_vypisTT.php jak to je rozděleno po typech tak pidi fotky vždy na konci ,ale tohle spíš jsou jen mutace ..

uplně nový typ modelu v TT není ..


Je, ale zatim neni na strankach. A dost mozna vice nez jeden.
:)
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod radim262 » ned 09 bře, 2014 5:05 am

bude elektrická lokomotiva ř.141
radim262
 
Příspěvky: 85
Registrován: pon 09 led, 2012 3:47 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » ned 09 bře, 2014 8:08 am

tak na to sem fakt zvědaví !
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod radim262 » ned 09 bře, 2014 8:43 am

pro upřesnění,informace převzata ze stránek IT vlaky
radim262
 
Příspěvky: 85
Registrován: pon 09 led, 2012 3:47 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Jiri Dvoracek » ned 09 bře, 2014 5:12 pm

No jen tak dal. To bych se mohl za chvili dockat moji vysnene 242 :D I kdyz ja bych ted radeji toho Kocoura a nebo Hektora :)
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » ned 09 bře, 2014 5:39 pm

No to je ta informace o které jsem už kdysi psal,ale mluvit nesměl. Ano měla by to být 141 ale měla být už na vánoce. MTB by jí mělo dělat pro někoho na objednání.

http://www.itvlaky.cz/pkcomputers/eshop ... TB-141-045
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod vlk30 » ned 09 bře, 2014 7:27 pm

Tomáš píše:No to je ta informace o které jsem už kdysi psal,ale mluvit nesměl. Ano měla by to být 141 ale měla být už na vánoce. MTB by jí mělo dělat pro někoho na objednání.

http://www.itvlaky.cz/pkcomputers/eshop ... TB-141-045

A to znamená pro nás co ?
vlk30
 
Příspěvky: 62
Registrován: pon 03 led, 2011 9:54 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník