M286 v leptu

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: M286 v leptu

Příspěvekod Tomas_C. » úte 14 dub, 2015 6:12 am

blekk1 píše:Utiahne ich jeden hnany podvozok?

Je pravda, že vozy jsou pribržďovány sběrnými plišky a maji trošku větší jízdní odpor. Ale pokud jsou v hnacím podvozku dvě bandáže tak s nimi krokodýl problém nemá. Vše by zřejmě vyřešil důmyslnější odběr proudu přes ložiska peho umístěné v maskách.
TT, V-VI epocha,CZ-DE příhraničí,
http://model-railway.webnode.cz
www.ModulyBrno.cz
Uživatelský avatar
Tomas_C.
 
Příspěvky: 444
Registrován: stř 10 úno, 2010 1:05 am
Bydliště: Brno

Re: M286 v leptu

Příspěvekod marian1311 » úte 14 dub, 2015 7:42 am

Ahojte,

pri navrhu ako prve som uvazoval o hrotovom ulozeni obdobne ako riesil MartinTT na baikach. Problem bol vsak v tom , ze pri tejto alternative sa mi podvozok ledva vosiel medzi schodiky. Nestastim tohto vagona je, ze os dvojkolia je priamo v mieste schodikov. Momentalne mam rozostavane nejake privesaky. Skusim este verziu s plytkymi schodikmi, ci tam by nejako nevoslo hrotove ulozenie. Ak by sa ho tam aj nejako podarilo dostat predpokladam, ze vykyv bude minimalny a tym aj minimalny prejazdny polomer predpoklam ze sa bude pohybovat niekde okolo 1000 mm. Este jedna moznost zberu, model osadit dvojkoliami s izolovanou oskou a ponechat sucasne ulozenie. Samozrejme v tom pripade teba podvozok pozdlzne delny - odizolovana prava strana od lavej. Ten sposob budem testovat pri dalsej stavbe M283. Dam potom info ako to dopadlo.
marian1311
 
Příspěvky: 115
Registrován: stř 16 kvě, 2012 6:16 am

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků