Novinky v TT na rok 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod olik » čtv 21 črc, 2011 7:40 pm

miroslav lengyel píše:Nazdar chlapi,Tillig obnovil dodávku starého U kolejiva :?: Já jen,že zde:

http://www.modellbahnshop-sebnitz.eu/mo ... =1&r1_id=8

mají skoro všechno v zeleném,včetně výhybek,sad pro montáž přestavníků pod povrchem,přechodových kolejí atd.
Zajímavě mají vyřešeny koleje obloukové koleje,ty jsou již v profilu,ale na starých poloměrech tzn.286,330,556 a 600mm.

Lze zde vidět i stará relátka,kolejové kontakty apod.
Nevím jestli jsem neobjevil "ameriku",ale já myslel,že U profil se už nevyrábí.

Ahoj Miro,ty fotky jsou jen orientacni vis :wink: a take koukam ze to zase vytahl na pult,uz pred lety to byl vybehovy typ,ale zrejme je poptavka tak se vratil k vyrobe............
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod j p » čtv 21 črc, 2011 11:41 pm

miroslav lengyel píše:Tak to asi nebude tak těžké,protože je obchod a přes potok hned fabrika a majitel je jeden a tentýž jestli se nepletu. :lol:


Pletu!
Fabrika, to je Hans-Jürgen Tillig, zatimco obchod je Michael Tillig.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pát 22 črc, 2011 4:19 am

Třeba je to jedna rodina :D v každém případě když jsem byl v obchodě a na něco se ptal,tak paní(slečna)zvedla telefon a za chvíli přiběhl maník s fabriky a vysvětlil co a jak. :lol:
to olik:taky mám ten samý dojem,přeci jen se toho vyrobilo za ta léta mraky a když dnes někdo potřebuje nějaký kousek kolejiště restaurovat,tak nemá jak.Jen koleje předělali tak,že už jsou profilové a k tomu dodělali přechodové koleje.Problém to asi pro ně není,protože podklady mají.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » pát 22 črc, 2011 5:16 am

miroslav lengyel píše:Třeba je to jedna rodina :D v každém případě když jsem byl v obchodě a na něco se ptal,tak paní(slečna)zvedla telefon a za chvíli přiběhl maník s fabriky a vysvětlil co a jak. :lol:
to olik:taky mám ten samý dojem,přeci jen se toho vyrobilo za ta léta mraky a když dnes někdo potřebuje nějaký kousek kolejiště restaurovat,tak nemá jak.Jen koleje předělali tak,že už jsou profilové a k tomu dodělali přechodové koleje.Problém to asi pro ně není,protože podklady mají.

Je to otec a syn. Mladej má taky Modellbahn manufaktur Sebnitz?

Co se týče prolínání obou firem. Já myslím, že už to není tak žhavé jako dřív. Starý Tillig co vím už z vedení značky Tillig odstoupil (nebo byl odstoupen?), a s mladým Tilligem už taky tak nepečou jako dřív. Viz např. nový hektor.
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pát 22 črc, 2011 5:51 am

Tak ono je vlastně jedno jak se kluci německý domluvili :D chtěl jsem hlavně upozornit některé kolegy vlastnící u profil,že je možnost některé vadné kusy kolejiva obměnit a pro ty ostatní,kteří bojují z místem,že je rádius 286mm v profilu. :mrgreen:Pokud jsem správně pochopil tak na R 276 mm bývají problémy se sjízdností a když se nevejdou s R 310,tak by toto mohlo být řešení.Pochopitelně Ti zdatnější si poradí pomocí flexi. :lol:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Donatelli » pát 22 črc, 2011 9:27 am

No ke kolejivu. Dělá se ( občas ) to na co jsou formy. Tedy standartní kolejivo pouze a jenom do doby než i zbývající formy odejdou. Tento trend byl patrný ( a potvrzený ) již před několika lety. Nikdo nevyrobí nové formy za cenu kterou se teď dělají na věc od které valná většina modelářů houfně utíká. Jinak k Tilligům. Hans - Jűrgen Tillig donedávna majitel. Odešel z firmy oficiálně dle prohlášení ze zdravotních důvodů, neoficiálně z jiných. Má dva syny. Michaela, který je majitelem firem Modellbahn manufaktur Sebnitz, Handelsagentur M. Tillig a již zmíněného shopu v Sebnitz. Dříve měl v nějaké formě vlastnictví ( pronájem nebo osobní ) bývalou firemní prodejnu - tam co je a bylo muzeum a na fasádě je nakreslená BR 86. Loňský rok, poté co mu byla tato prodejna odejmuta, zrekonstruoval a zařídil svoji novou prodejnu hned vedle ve stejné ulici. Druhý syn ( nevim jak se jmenuje ) je snad zaměstnancem fa Tillig a je občas k vidění na dni otevřených dveří.
Naposledy upravil Donatelli dne pát 22 črc, 2011 10:03 pm, celkově upraveno 1
Donatelli
 
Příspěvky: 367
Registrován: sob 17 kvě, 2008 6:50 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jarda H. » pát 22 črc, 2011 8:15 pm

lisacik píše: ..... Zatial sa da pri praci vychadzat len z podkladov v publikacii Motorové lokomotivy ČSD od Corony (vdaka za ne),
Tu je foto T 200.204 z roku 2004 http://www.deutsche-kleinloks.de/index. ... position=1.
Jano


Fotek by se našlo více, ale jen černobílých ... K vlastnímu modelu - nebude mít problémy při přejezdu na EW1 v místě nevodivé srdcovky ?!

To Trainmaniak :
i když to Jirka1 popsal na předchozí straně, jen pro ilustraci fotka z tt-boardu :
Kof_celo.jpg
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Tom120 » pát 22 črc, 2011 9:40 pm

Ten U-profil se prodává JEŠTĚ POŘÁD nikoli OPĚT (či že někdo něco vykopal při archeologických průzkumech). Ještě v roce 2008 jsem normálně nakupoval nové U-profilové kolejivo. Jenže od tohoto zmíněného roku už se dál nedělají rovné koleje. A to proto aby všichni přešli na nové kolejivo. A pro rýpaly - skutečně se jednalo o NOVÉ kolejivo - alespoň co se vzhedu a stavu kolejí týče i krabiček, ve kterých to bylo. 8)
Nekompletní sortiment a nedisponování flexinama byl hlavní důvod proč nové kolejiště, které je již 2 roky ve stavu stavby :roll: , je na modelovém profilu. Pro kritiky - je to 50 metrů kolejí, 42 výhybek a 2 angličáky a jako vždycky (alespon mě) jde o peníze. U-profil je (byl) asi o 30% levnější. Rád bych také podotknul, že ty nové U-profilové koleje jsou pravděpodobně z jiného plechu než ty staré (nebo to jen možná nestačilo zoxidovat a změknout - ty ostatní koleje jsou ze 70. let).

Rozhodně nechci, aby to vypadalo, že se těch starých kolejí zastávám, ale jak jsem již zmínil. Mnohdy je to především o penězích. Stejně jako je něco jiného profík, kterej své kolejiště třeba i někde vystavuje a něco jiného je někdo kdo si jezdí doma v paneláku ještě s vozy Zeuke/BTTB.
http://tatra-page.kx.cz

TT - Analog V/VI ep.
Tom120
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř 28 led, 2009 10:50 am
Bydliště: Plzeň

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod MOL » čtv 18 srp, 2011 2:13 pm

Tillig přinesl podzimní novinky:
01591 - Länderbahn Güterwagenset Epoche 1
501083 - E42 der DR Epoche 3
02784 - BR229 Kramermütze der DR (Geänderte Lüftergitter am Dach und auf den Seiten DR Epoche 5
16340 Reisezugwagen 2. Klasse Typ B DR Epoche 4
16648 Reisezugwagen 1./2. Klasse Typ Y DR Epoche 4
02093 BR50 mit Kabinentender, Kurzkupplung Lok -Tender Epoche 3 der DB
16502 Reisezugwagen Bpmz DB AG in IC-Lackierung Epoche 5
501023 Reisezugwagenset Bahntouristik Bauart Halberstädt DB AG
15833 Schiebewandwagen Habbins 12 VW/Audi DB AG EPoche 5
14400 Kesselwagen Fuchs Mineralölwerke DB AG Epoche 5
14970 Kesselwagen GATX Epoche 5
02885 Desiro Städtebahn Sachsen epoche 5
16721 Schlafwagen WLAB Typ Y der MAV
16647 Reisezuwagen 1. Klasse Typ Y der CSD Epoche 4
04622 Diesellok Reihe 720 Viamont
13239 Start Reko Speisewagen Mitropa


http://www.tillig.com/deutsch/downloads/2011-TT-HNH.pdf

Převzato z TT-board.de
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 301
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Colonel32 » čtv 18 srp, 2011 9:23 pm

Hektor Viamont je boží.
Colonel32
 
Příspěvky: 986
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Eda1975 » sob 20 srp, 2011 6:29 pm

Colonel32 píše:Hektor Viamont je boží.


Tak do toho jdu zcela jistě :-)

Suma sumárum : na podzim se mi blíží Bastík, dvoje brejle a Béčko od Kuehna, Béčko v Najbrtu od Herr von Sebnitz a teď ještě ViaHektor..... Už abych pomalu začal sušit seno na zimu, bo nebude co jíst :lol:
TT - analog - epocha V/VI - ČR

http://www.taksitokurvavygoogluj.cz
Uživatelský avatar
Eda1975
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 22 úno, 2009 3:58 pm
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod olik » sob 20 srp, 2011 7:36 pm

Eda1975 píše:
Colonel32 píše:Hektor Viamont je boží.


Tak do toho jdu zcela jistě :-)

Suma sumárum : na podzim se mi blíží Bastík, dvoje brejle a Béčko od Kuehna, Béčko v Najbrtu od Herr von Sebnitz a teď ještě ViaHektor..... Už abych pomalu začal sušit seno na zimu, bo nebude co jíst :lol:


Neboj,ten Kuehn nebude tak zhavej,takze zbejva jen ten Tillig,Jen nevim jestli ten Hektor od Viamontu uz nedelal Classic model pred lety??? pozname to podle provozniho cisla.Jestli ma nekdo info ,privitam nerad bych mel toho sameho 2 x .Ale jinak je opravdu peknej,takze setrime setrime :P
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod JBr » sob 20 srp, 2011 9:18 pm

olik píše:Neboj,ten Kuehn nebude tak zhavej


Abyste se nespletl. David Strupp pred par dny v informacnim mailu pro sve zakazniky psal, ze brejloun uz jezdi, zacatkem zari mu prijdou vzorky v laku na schvaleni a ze pokud budou OK, tak jde hned do vyroby.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod olik » ned 21 srp, 2011 7:16 am

JBr píše:
olik píše:Neboj,ten Kuehn nebude tak zhavej


Abyste se nespletl. David Strupp pred par dny v informacnim mailu pro sve zakazniky psal, ze brejloun uz jezdi, zacatkem zari mu prijdou vzorky v laku na schvaleni a ze pokud budou OK, tak jde hned do vyroby.


Tak to je dobra zprava ,tak at se dilo povede a nemusime cekat jako na Bastarda......
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod jamik22 » pon 22 srp, 2011 7:43 pm

Takto to letos na TT víkend nevypadá ....

Provoz serveru na doméně www.deltax-bahn.cz
BYL POZASTAVEN
jamik22
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 22 úno, 2008 9:05 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků