Jarda H. píše:Lubomír Dudek píše:V září musí být má![]()
Je úžasná a podle toho obrázku na ni opravdu zapracovali.
No Luboši, teď jsi dle mého trochu mimo, podle objednacích čísel to je model, který je už v e-shopech nabízen, píšu o tom na první straně diskuze a ty ses o tom zmínil na začátku vlákna, že jsi "odmítl" novou verzi a koupil tu starší, levnější !!
Nové, přepracované modely mají obj.číslo 02131, 02130 a ty čísla mají a měli i v době, kdy jsi koupil to starší provedení, Tillig je má údajně dělat od r.2008. Nejsem přesvědčen o tom, že by po dalším roce zase něco na modelu změnili ?! Tillig není tak výkonný?!
Poslední poznámka - zatím kdekoliv jsem narazil na recenzi "dlouhých" párovek s tendrem od Tilligu. je-li pohon (motor) v tendru, vždycky byla na tohle provedení kritika od uživatelů ?! Osobní zkušenost ale nemám.
No hlavně jsem byl mimo,když sem jí objednával a jak sem už na začátku napsal,byla to fatální chyba,za kterou se stydim.


Fotku přepracovaného modelu sem ještě neviděl,proto mě velice láká si ho teď koupit,neboť na ní vypadá velice dobře a kvalitou zpracování se alespoň na první pohled velice přibližuje podstatně novějšim konstrukcim párovek s tendrem (br 50,52),oproti staré 01 (bavim se jen o Tilligu).
Jízdní vlastnosti?
Sám za sebe to zhodnotim asi tak:
Ta stará 01 je šílená a jsou to opravdu vyhozené peníze.Když pominu,jak vypadá,tak je hlučná,v minimálních rychlostech houpe,rozjíždí se se škubnutim a v obloucích 310 a na výhybkách EW1 se chová nervózněji.
Podstatně novější Br 50 je na tom o několik tříd lépe.je teda znát odpor podvozku 1'E ve vjezdu do oblouku 310 a na přejezdu z koleje na kolej po dvou EW1,ale už v oblouku 353 tyto problémy mizí.Používám pulsní regulaci a rozjezdy s udrženim minimální rychlosti jsou neporovnatelný a myslim že na dobrý úrovni.Bez problémů uveze 6 rekovozů a metr apůl dlouhej náklaďák.Tady bych podotkl,že u mě jezdí a jezdit bude jen v jedné rovině bez stoupání a né tak zatížená,jako na větších kolejištích,takže sem opravdu nějaké větší problémy nezaznamenal a sem s ní spokojen.Taky provozovaná neni nějak dlouho,nemohu tedy soudit výdržnost a jízdní vl.už oježděného modelu.
Pokud bys Jardo chtěl,mohu ti tu padesátku půjčit a hrubej názor si na párovky s tendrem od tilliga můžeš udělat sám.V Žatci jsem teď každý týden
