Tak mi konečně po 14 dnech dorazila náhradní dvojkolí pro Tilligovu
BR245. Lokomotiva projetá asi dvakrát po zkušebním okruhu, pak cca 5 let v krabičce. Nedalo mi to a když jsem v ní před měsícem aktualizoval FW v dekodéru a tak jsem jí "projel" na zkušební stolici a rachot z obou převodovek - neježděná loko a u obou bandážovaných dvojkolí prasklá ozubená kolečka.
Co je ale zvláštní, původní dvojkolí (ND č.202061) mají ozubené kolečko tmavě hnědé nebo černé, nově příchozí díl má ale ozubené kolečko světle šedé. Stejné je to i u dvojkolí (ND 202059) - původní tmavě hnědé nebo černé, nová dvojkolí ale mají ozubená kolečka světle šedá.
Tak jsem zvědavý, jestli půjde o změnu k lepšímu a dvojkolí nebudou trpět na praskání ozubených koleček nebo jestli to časem dopadne podobně. Každopádně je to fakt pech, protože mám spoustu Tilligovývh Traxů, Vectronů a Taurusů a jedno nové dvojkolí mě vyšlo na cca 350Kč. Takže komplet "přezutí" jedné loko vyjde skoro na 15 stovek.
Asi začnu kanibalizovat některé starší loko nebo koukat po výprodejích.