Všechno možné i nemožné ... (a jiné plky)

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod Colonel32 » pát 12 úno, 2016 1:50 am

Není důvod, aby ta pára stála tolik. Zvláště, kdyby se udělal jednotný pojezd a tendr pro řady 434.0 a 434.2, pak by se především stroje ř. 170 kkStB daly klidně prodávat i do zahraničí.
Colonel32
 
Příspěvky: 986
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod George V. » pát 12 úno, 2016 5:07 am

A kam že do zahraničí? Na Slovensko :D? . Řada 170 je především rakouský stroj a nevím o tom, že by Rakušáci zrovna moc holdovali pro TT. A Němci (východní) si jich asi moc nekoupí...

Tillig vyrábí jednu, slovy jednu parní lokomotivu OBB, a to přemalovanou BR52....
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod Lubomír » pát 12 úno, 2016 6:35 am

Ve světě měřítka TT, kde je na českém trhu k dispozici cca 10 "českých" typů lokomotiv IV. epochy a prakticky žádný "český" model do epochy II, resp. IIIa, je výroba něčeho tak příšerného, jako je 714, trefa úplně vedle.
Lubomír
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned 20 črc, 2008 5:45 pm

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod George V. » pát 12 úno, 2016 7:24 am

Dovedeš si představit, jak by vypadala parní mašina od MTB?

možná takhle:
http://www.piko-shop.de/media/oart_0/oa ... _70071.jpg
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod Colonel32 » pát 12 úno, 2016 7:33 am

No, ona ta nabídka rakouských lokomotiv a vozů není o moc lepší ani v hánule, pokud pominu relativní novinku od Brawy v podobě řady 422, tak jsou tu jen mašiny od Mikrometalkitu, takže čemu má rakouský modelář vlastně holdovat?
Colonel32
 
Příspěvky: 986
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod George V. » pát 12 úno, 2016 7:36 am

No zrovna v H0 má Rakušák od Roco parních mašin tři pr..le... :) Ve srovnání s nabídkou Tilliga v TT (a to uvažujme čistě rakouské konstrukce), tak je nabídka větší min. o 400%. A k tomu pak ještě můžeš připočíst čistě rakouské úpravy německých BR50 a 52...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod jamik22 » pát 12 úno, 2016 12:44 pm

No konečně správné tema na plky :D
Cokoli v parní trakci vhodné pro znázornění II. a III. epochy na malém domácím kolejišti: 310.0, 310.1, 313.4, 400.1, 422.0, 423.0, 433.0, 354.0, 354.1, 354.7, 434.0, 434.1, 434.2, 524.1... Asi by se mělo začít III. epochou - ať si toho užijeme my její pamětníci ještě dříve, než všichni vymřeme :mrgreen: - a univerzální tendrovkou pro vozbu osobních i nákladních, případně smíšených vlaků, které se vejdou do stanic s krátkým kolejemi, takže cokoli z množiny 422.0, 423.0, 433.0, 354.0, 354.1, 524.1.

Hank je pamětník a tak jistě bude znát klasickou větu: " Hlavně neztratit víru v zázrak soudruzi......" :wink:
Není důvod, aby ta pára stála tolik.

No, pamatuji začátky TT clubu kdy na česká setkání ještě jezdili zástupci Tilliga. Tehdy se chlubili BR 01 a uvedli, že příprav výroby stála 1 mio DM. Pak časem přestali jezdit, přestalo je bavit neustále odpovídat na otázky kdy budou vyrábět nějakou českou páru. :(
A tak budme rádi za MTB, kdo to to skousne, tak si koupí, kdo na to má si postaví svůj lepší a ti mezi budou plnit diskusní fora pořád dokola. / Nic proti jednou napsané věcné kritice/ Ale páru bych od MTB nečekal, to je jiná liga.
jamik22
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 22 úno, 2008 9:05 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Tomáš » pát 12 úno, 2016 2:28 pm

Když už je tu zmíněná ta řada 714 od MTB. Ptám se jako lajk. Jedná se o "modernizaci řady 735" ,nebo to je úplně jiná lokomotiva ? Že by šel z albína 714 udělat zpětně ta 735 ?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod freekey » pát 12 úno, 2016 3:15 pm

Je to modernizace, ale zůstal jsem podvozek, celá kastle a vnitřek je novostavba.
https://t.me/pump_upp
freekey
 
Příspěvky: 370
Registrován: sob 11 dub, 2009 11:28 pm
Bydliště: Brno

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod radula63 » pát 12 úno, 2016 4:19 pm

Tomáš píše:Když už je tu zmíněná ta řada 714 od MTB. Ptám se jako lajk. Jedná se o "modernizaci řady 735" ,nebo to je úplně jiná lokomotiva ? Že by šel z albína 714 udělat zpětně ta 735 ?

Stačí, když se podíváš na 714.001 - to je celá 735, pouze předělaný střeva. Viz. 714 wikipedia Tudíž z modelu 714 můžeš použít pojezd, ale zbytek musíš sestavit z leptu či odlitku.
Raďula63
MPK - moduly plzeňského kraje
KŽM Praha 3
Psi štěkají, karavana jede dál
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 1369
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres H.B.

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Tomáš » pát 12 úno, 2016 4:41 pm

radula63 píše:
Tomáš píše:Když už je tu zmíněná ta řada 714 od MTB. Ptám se jako lajk. Jedná se o "modernizaci řady 735" ,nebo to je úplně jiná lokomotiva ? Že by šel z albína 714 udělat zpětně ta 735 ?

Stačí, když se podíváš na 714.001 - to je celá 735, pouze předělaný střeva. Viz. 714 wikipedia Tudíž z modelu 714 můžeš použít pojezd, ale zbytek musíš sestavit z leptu či odlitku.


HM,takže škoda,že neuvažují o té 001. Pak by to šlo snáze. Pojezd by šel použít i pro jiné řady ? 730 a 731 ?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Diskuze - novinky TT 2016

Příspěvekod hank » pát 12 úno, 2016 5:02 pm

George V. píše:Dovedeš si představit, jak by vypadala parní mašina od MTB?

možná takhle:
http://www.piko-shop.de/media/oart_0/oa ... _70071.jpg


Pořád lepší než 310.0 od BuBiModelu... :mrgreen: Ale už ji zlevnili na 3800,- :lol:
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6671
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Ronoath » ned 14 úno, 2016 6:55 pm

Když už se tu plká. Myslím si, že ta 714 je vlastně dobrý nápad pro ty, kteří chtějí lokálku v V. epoše. Zejména začátečníky. Neboť:

-běžně tahá za sebou 010, žádná náhrada (třeba u nás na prajzské)
-010 si člověk může vcelku levně složit ze stavebnice
-nákladní vozy - opět stavebnice, na lokálce v páté epoše jich nebude třeba tolik. Ale když si člověk vymyslí třeba cementárnu, přesto může mít zajímavý provoz a s vcelku levně řešitelným vozovým parkem
-stačí tedy jedna mašina na náklad i osobku - do začátku ideální; více financí zůstane na kolejiště a přitom bude provoz zajímavý
-vlak 714 a 3 010 bude vypadat jako vlak, ale přesto rozumně i v malých obloucích (oproti např. 749 a 2 B)

shrnuto - kdo plánuje malé kolejiště dle M. Ferdiána, chce jej zmodernizovat do páté epochy a mít rozumný rozpočet na vozidla, 714 se vcelku hodí. Začínám nad tím sám zvažovat :D
H0, se zamračenými někde mezi roky 2001 - 2005 na Šumavě. V digitálu.
Uživatelský avatar
Ronoath
 
Příspěvky: 229
Registrován: úte 22 led, 2013 9:05 am
Bydliště: Prajzsko

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod Tomáš » ned 14 úno, 2016 7:19 pm

Ronoath píše:Když už se tu plká. Myslím si, že ta 714 je vlastně dobrý nápad pro ty, kteří chtějí lokálku v V. epoše. Zejména začátečníky. Neboť:

-běžně tahá za sebou 010, žádná náhrada (třeba u nás na prajzské)
-010 si člověk může vcelku levně složit ze stavebnice
-nákladní vozy - opět stavebnice, na lokálce v páté epoše jich nebude třeba tolik. Ale když si člověk vymyslí třeba cementárnu, přesto může mít zajímavý provoz a s vcelku levně řešitelným vozovým parkem
-stačí tedy jedna mašina na náklad i osobku - do začátku ideální; více financí zůstane na kolejiště a přitom bude provoz zajímavý
-vlak 714 a 3 010 bude vypadat jako vlak, ale přesto rozumně i v malých obloucích (oproti např. 749 a 2 B)

shrnuto - kdo plánuje malé kolejiště dle M. Ferdiána, chce jej zmodernizovat do páté epochy a mít rozumný rozpočet na vozidla, 714 se vcelku hodí. Začínám nad tím sám zvažovat :D


Jo to je rozumný názor !
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Ceny modelů ...... (a jiné plky)

Příspěvekod trainzjohny » ned 14 úno, 2016 8:01 pm

Souhlas, ale osobně bych si radši počkal na tilligovo kocoura, který je na tom úplně stejně.
Jsem začátečník,mám TT ovládané z21 a mobilem.Flotila čítá 6 lokomotiv-377.0,749,750,753,754 a BR18.
trainzjohny
 
Příspěvky: 84
Registrován: pát 17 dub, 2015 10:19 am

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků