Kolejivo f. Kuehn

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod fulda » stř 11 pro, 2013 8:08 am

jamik22 píše:Co funguje s Kuehn vyhybkami je Conrad přestavník připojený dle :
http://vlacky.netintra.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=75:smycka-a-elektro&catid=39:stavba-smycky&Itemid=2
jen je potřeba použít drát průměru 0,6 mm aby byl měkký a pružil

:D http://www.fucik.name/masinky/auto_loop/ :D
Za pravopisné chyby v této zprávě může moje učitelka češtiny.
Uživatelský avatar
fulda
 
Příspěvky: 5172
Registrován: pon 09 srp, 2010 8:08 am
Bydliště: Praha - Uhříněves

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tomáš » stř 11 pro, 2013 9:22 am

O Conrad přestavnících vím. Zajímalo mě to Peco, protože Kuehn má podobně jako originál taktéž aretaci.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Střelec » úte 17 pro, 2013 7:17 am

U PECO budeš muset vyměnit jehlu přestavníku za nějaký pevný tenký drát (strunu), protože originál je tlustý a výhybky Kuehn mají tenký přestavovací trámec s velmi malými otvory.
Střelec
 
Příspěvky: 1868
Registrován: pon 29 bře, 2010 8:03 am
Bydliště: Plzeň

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tomáš » úte 17 pro, 2013 1:28 pm

Ano o tomto jsem už slyšel. Dá se to nějak líp popsat. Osobně jsem ten přestavník zatím neměl v ruce, tak přesně netuším, jak by byla taková výměna náročná. Nestačilo by třeba konec toho brka nějak zpilovat, aby se to vlezlo do toho otvoru výhybky?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » úte 17 pro, 2013 3:17 pm

a co to udělat naopak zvětšít otvor na výhybce pokud to teda jde..
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tomáš » úte 17 pro, 2013 3:26 pm

No Jardo,tohle se tu už velmi okrajově probíralo. Závěr byl, že tam je moc málo materiálu...na tom táhlu..
Přílohy
Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg (32.45 KiB) Zobrazeno 7836 krát
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod vobabaz » úte 17 pro, 2013 3:39 pm

Tomáš píše:....Nestačilo by třeba konec toho brka nějak zpilovat, aby se to vlezlo do toho otvoru výhybky?

Já jsem na to tlusté brko udělal nástavec s tenkým brkem :lol: ze špendlíku, Tillig EV2 to přestavuje bez problémů: http://img3.rajce.idnes.cz/d0302/6/6474/6474743_3727a40357797b92dfb3c1eb6a1f6b20/images/Prestavnik_02.jpg?ver=2
Uživatelský avatar
vobabaz
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon 19 kvě, 2008 8:25 pm
Bydliště: Střední Čechy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » úte 17 pro, 2013 3:39 pm

jo jasný nesem majitel tohohle kolejiva ,ale čert nikdy neví
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tomáš » úte 17 pro, 2013 3:55 pm

vobabaz píše:
Tomáš píše:....Nestačilo by třeba konec toho brka nějak zpilovat, aby se to vlezlo do toho otvoru výhybky?

Já jsem na to tlusté brko udělal nástavec s tenkým brkem :lol: ze špendlíku, Tillig EV2 to přestavuje bez problémů: http://img3.rajce.idnes.cz/d0302/6/6474/6474743_3727a40357797b92dfb3c1eb6a1f6b20/images/Prestavnik_02.jpg?ver=2


Ten nástavec je určitě možnost.. z čeho je?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod vobabaz » úte 17 pro, 2013 8:04 pm

="Tomáš
Ten nástavec je určitě možnost.. z čeho je?

Trubičky z evergreenu, silnější je z poloviny délky nasazená na trnu přestavníku, do druhé poloviny je vlepená trubička slabší jako redukce a do ní špendlík. V případě zájmu dodám přesné průměry, ale teď už ven do dílny nejdu.
Naposledy upravil vobabaz dne stř 18 pro, 2013 8:02 am, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
vobabaz
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon 19 kvě, 2008 8:25 pm
Bydliště: Střední Čechy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Střelec » stř 18 pro, 2013 7:39 am

Pěkná vychytávka!
A cenově taky nebude špatná. Koukam, že je tam použitej mezikus pro použití mimo výhybku.
Střelec
 
Příspěvky: 1868
Registrován: pon 29 bře, 2010 8:03 am
Bydliště: Plzeň

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod vobabaz » stř 18 pro, 2013 8:15 am

Střelec píše: Koukam, že je tam použitej mezikus pro použití mimo výhybku.

Ten mezikus je tam hlavně kvůli aretaci (je ještě z doby kdy to PECO ještě nešidilo a dávalo tam aretační pružinku), pokud má Kuehn aretaci vlastní tak by tam mohl být i ten bez aretace protože převede přichycení přestavníku pomocí plechových jazýčků na šroubky. Z mé strany je s PECO spokojenost, ale do budoucna už dávám přednost tomuhle: http://vobabaz.rajce.idnes.cz/Modul_11/#Modul_11_10.jpg
Uživatelský avatar
vobabaz
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon 19 kvě, 2008 8:25 pm
Bydliště: Střední Čechy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod j p » stř 18 pro, 2013 11:06 am

Ciste mechanicke jsou tyhle: http://www.humpyard.com/
A tady je jedno domaci reseni: http://broadwaylion.com/LION/mr1121.jpg
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tomáš » čtv 16 led, 2014 10:49 pm

Může mi někdo říci, jaká bude osová vzdálenost při použití těchto kolejí ? Matematika není moje silná stránka :oops:

Rovinka je G44 a oblouk R220

děkuji
Přílohy
G44.jpg
G44.jpg (19.02 KiB) Zobrazeno 7302 krát
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod D » čtv 16 led, 2014 11:43 pm

Tomáš:
Prodloužením odbočné větve výhybky o 44 mm dostaneš u kolejiva TT Kuehn při úhlu 20° osovou vzdálenost 59,0 mm.

Další si můžeš spočítat sám (platí pro výhybky WL20/WR20):
osová vzdálenost = (128,7 + prodloužení) × 44 / 128,7
Uživatelský avatar
D
 
Příspěvky: 1369
Registrován: sob 27 úno, 2010 1:52 pm
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník