Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
j p píše: Moznosti je EW3 a pokud neni dostatek mista, tak EW2 nebo jejich odvozeniny.
j p píše:jeden za 18 a dryhy bez dvou za 20.
Nedoporucuji vyhybky Kuehn a EW1 uz vubec ne. Problem u Kuehna je s geometrii, u EW1 je to spatna geometrie + spatna konstrukce s plastovou srdcovkou a vypadavajicimi jazyky.
Proc "moc moznosti neni"? Moznosti je EW3 a pokud neni dostatek mista, tak EW2 nebo jejich odvozeniny. Obe jsou celkem spolehlive, hlavne pokud jsou upraveny podle navodu od Martina Pinty http://lokopin.wz.cz/kolejivo/stavba1.htm
(ktery jsem se s jeho souhlasem pokusil prelozit do anglictiny http://www.ttnut.com/tillig-turnout-kits-guide-t1643.html).
Ja vim, ze EW2 ani EW3 nejsou modelove spravne a jejich uhel odboceni je "mezi" temi normalizovanymi, ale je to takovy akceptovatelny kompromis. Malokdo ma misto a penize na krasne presne modelove vyhybky TTFiligran.
TTmili píše:j p píše:jeden za 18 a dryhy bez dvou za 20.
Nedoporucuji vyhybky Kuehn a EW1 uz vubec ne. Problem u Kuehna je s geometrii, u EW1 je to spatna geometrie + spatna konstrukce s plastovou srdcovkou a vypadavajicimi jazyky.
Proc "moc moznosti neni"? Moznosti je EW3 a pokud neni dostatek mista, tak EW2 nebo jejich odvozeniny. Obe jsou celkem spolehlive, hlavne pokud jsou upraveny podle navodu od Martina Pinty http://lokopin.wz.cz/kolejivo/stavba1.htm
(ktery jsem se s jeho souhlasem pokusil prelozit do anglictiny http://www.ttnut.com/tillig-turnout-kits-guide-t1643.html).
Ja vim, ze EW2 ani EW3 nejsou modelove spravne a jejich uhel odboceni je "mezi" temi normalizovanymi, ale je to takovy akceptovatelny kompromis. Malokdo ma misto a penize na krasne presne modelove vyhybky TTFiligran.
Pochop že u nás většina modelářů jezdí s vozidly buď tradičních výrobců (Kuehn, Tillig, Roco, MTB, atd.), nebo s vozidly vlastní výroby kterým ta "otřesná" geometrie od Kuehna vůbec nevadí. Naopak u nás není zvykem provozovat americké páry delší než obyčejný třívozový osobák, které mají problém i s protiobloukem R=600mm. Také nevím jak v dánsku, ale v česku modeláři obvykle nevlastní tělocvičnu aby si mohli vyskakovat, já jsem například rád za 2x1 metry, a tam stěží narvu EW2 (víceméně jen jako flexy místo IBW) tak abych na tom kolejišti něco měl.
Jak už jsem několikrát psal, kolejivo od Filligrana je skvělé, rád bych ho používal, ani ty ceny by mi nevadily, ale prostě téměř 50 centimetrového angličana si vzhledem k místu dovolit nemůžu.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník