DISKUZE - Novinky TT 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod _lt_ » stř 30 dub, 2014 10:56 am

Trainmaniak píše:MBS Sebnitz má na webu tuto novinku. Mně se to velice líbí, tohle já můžu, cena však kolem litru: http://www.mbs-sebnitz.de/vierachsiger- ... he-iv.html

28-2301-1.jpg


Tohle je celkem příjemná novinka za 36 EUR :) Jestli tomu rozumím dobře, tak půjde o hotový model (nebo stavebnici?), což je sice škoda, že nepůjde o stavebnici, ale přesto to cenou předčí konkurenci. Tento vůz jako stavebnici dělá Schlosserei společně se stavebnicemi podobných vozů. Já chtěl od každé vzít jednu (bohužel cena 55 eur za jednu stavebnici likviduje kupní sílu), ale takhle si člověk bude moct dovolit skoro dva modely za cenu jedné stavebnice. Takže snad se pustí brzy do výroby i ostatních verzí Gagsů DR a hlavně verzí Gagsů MÁV a CFR.

Ještě teď koukám, že tohle by měl správně být Gagrs-v, vůz Gags-v má jinak dveře. Podobné vozy Gags jsou i ty maďarské a rumunské.
Naposledy upravil _lt_ dne stř 30 dub, 2014 11:00 am, celkově upraveno 1
_lt_
 
Příspěvky: 175
Registrován: úte 19 čer, 2012 11:46 am

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Trainmaniak » stř 30 dub, 2014 11:00 am

To bude určitě hotový model, jinak by tam nepochybně zmínili něco jako "Bausatz". Termín "vydání" je v červnu. Tak uvidíme.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod olik » čtv 01 kvě, 2014 9:08 am

Je to sice novinka 2014 ,ale uz se to prodava za cenu 3 roky stareho modelu,mluvim o DESIRU Vogtland 02897...
Tato mesic stara novinka ktera se u nas prodava pres 6000 KC,se ted v nemecku prodava tesne pod 140 € ,a taky novinka patra v DB a DR uz jsou za 80 € ,takze az vyjdou patra CSD tak bych radil pockat protoze ta cena pujde urcit dolu,jestli uz to nebude rovnou za tech 80 € jako v nemecku....preji hezky svatek prace :wink:
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod samorostak » čtv 01 kvě, 2014 2:56 pm

TT Elektrolokomotive BR 186 187-1, Railpool GmbH, vermietet an METRANS (CZ), Ep. VI - Tak po Taurusu ČD Railjet tady máme další "lieferbare" novinku... :)
Vaša TT-digi
V.-VI. epocha
samorostak
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob 04 led, 2014 8:06 pm
Bydliště: Brno

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod rendo » pát 02 kvě, 2014 6:15 pm

nove Y od Kuhna su doma(skratke krasa)...len vagon Bcm po otvoreni trochu dost smrdel(doslovne)ma niekdo podobnu skusenost? :?:
rendo
 
Příspěvky: 190
Registrován: stř 12 led, 2011 2:01 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » pát 02 kvě, 2014 6:25 pm

asi čínan šel na záchod a neumyl ruky ...
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod rendo » sob 03 kvě, 2014 8:03 am

Tkadlec Jaroslav píše:asi čínan šel na záchod a neumyl ruky ...

zas taky smrad som nemyslel :? to by bola asi aj nejaka patina na vagone :mrgreen: asi pouzity iny druh farieb...(preto som sa pytal ci je to len mojim kusom?!)
rendo
 
Příspěvky: 190
Registrován: stř 12 led, 2011 2:01 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » sob 03 kvě, 2014 8:41 am

no ono to může smrdět i ta pěna nebo obal jen buch ví čím se to napouští ...
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod lisacik » pon 05 kvě, 2014 2:38 pm

Dobry den prajem.
Pred casom sa objavili na trhu Kuehnove Ypsilonky.
Priznam sa, ze co sa tyka Ysiloniek som uplne vedla, neorientujem sa v nich.
Uz z predchadzajucej diskuzie Tillig verzus Kuehn som sa poucil, ze jedny su "odporaky"....
Teraz jedna otazka ohladne Ypsiloniek od Kuehna. Aky je rozdiel medzi beznou produkciou od Kuehna a Ypsilonkami od DS?
Prosim ak vas to nezatazuje, aky je v nich rozdiel
Dakujem
Lisko
lisacik
 
Příspěvky: 264
Registrován: stř 13 říj, 2010 8:29 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod T 478 3022 » pon 05 kvě, 2014 4:16 pm

Ahoj.
Já bych řekl,že žádnej.Pouze to značení na Y od DS je pozdějšího data,používané od roku 1983.Značení na sériových Y je do roku 1982.
T 478 3022
 
Příspěvky: 164
Registrován: sob 10 lis, 2012 5:07 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod KaRei » pon 05 kvě, 2014 6:04 pm

radekkrupka píše:Tillig vypustil do světa zetku s jiným popisem, než udělal dříve...

Obrázek


Dotaz neznalého - co vlastně vedlo (jak vznikl) ten rozvor jen o málo kratší než délka skříně? To dráhy zkoušely prodloužení rozvoru ale moc si nevěřily, tak skříň neprodlužovaly, nebo skříň stavěly na sériové podvozky které zrovna byly k mání a přebytečné konce uřízly? Nebo jak vlastně?
Uživatelský avatar
KaRei
 
Příspěvky: 211
Registrován: pát 16 bře, 2012 2:06 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Colonel32 » pon 05 kvě, 2014 6:16 pm

Pozdější by měl být jen ten Bm s olivovou střechou, ten lehátkový by měl být také starší, stejně jako vozy Aa a Ba běžné produkce.
Colonel32
 
Příspěvky: 986
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod radeksindy » úte 06 kvě, 2014 8:06 am

Dotaz neznalého - co vlastně vedlo (jak vznikl) ten rozvor jen o málo kratší než délka skříně? To dráhy zkoušely prodloužení rozvoru ale moc si nevěřily, tak skříň neprodlužovaly, nebo skříň stavěly na sériové podvozky které zrovna byly k mání a přebytečné konce uřízly? Nebo jak vlastně?

Důvodem bylo zvyšování rychlosti nákladních vlaků na tratích DRG, tj. nad 40km/h. Vozy s delším rozvorem mají klidnější chod.

Jinak model je typický paskvil, protože výrobce jen dal pod skříň vozů Kassel nový pojezd s rozvorem 6m. Skutečný Oppeln byl už svařovaný, takže skříň vypadá trochu jinak.
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod George V. » stř 07 kvě, 2014 7:58 am

Colonel32 píše:viz. http://www.modelyasport.cz/m_tillig_750346.html
Co je důležité – pozornější z vás si jistě všimli upravených žaluzií pod střechou. Ano – přestože to bylo velmi nákladné, pan Kuehn nechal původní formu upravit. Tím se opět více přibližujeme s věrností modelu k předloze o další krok.

RESPEKT


...tak já jsem si tedy NIČEHO nevšiml :mrgreen: . Do strojovny pořád teče. A dokud do strojovny poteče, tak ty žaluzie v pořádku nebudou. Srovnejte s Rocem, ten má žaluzie v pořádku.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod TTmili » stř 07 kvě, 2014 9:04 am

No oproti původnímu stavu je to jednoznačně posun, už je mezi hrbem a žaluziemi patřičná volná plocha. No aspoň můžeme my majitelé prvních sérií tvrdit, že máme doma unikáty :lol: . Za pozornost stojí spíš asi úplně nově vyvinutý pojezd, takže zůstává jen otázka jestli se bude pojezd znovu měnit, nebo se to již starých sérií nedotkne. Ale tohle už patří spíš do diskuze o novinkách.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků