Zdravím,
no nic, konečně chvilka času mezi vyklízením zatopených bohumínských (nejen) sklepů ... . Musím přiznat, že "TT katalog" fy. ROCO na rok 2025 je pro mne (ep. VI, ČD, ČDC) asi jediným potěšením v rámci tohoto týdne. Vozy Bdmteeo v nátěru Najbrt II. se budou hodit a tak k nim bude třeba pořídit jeden stále skladový kousek BDs od Tilliga (kat. č. 16498). Prioritou ale budou určitě motorové vozy ř.810 a připojné vozy BDtax. Tvar oken či čel hodnotit nebudu. Osobně mi příjdou "fotomontáže" dost opticky zkreslené. Výrobky firmy MTB si po jistých zkušenostech nepořizuji, tak se holt počká jak to bude s ROCem. Asi ale bude nutno dodat, že oproti kolegům vyznavačům IV. epochy budu mít výhodu v tom, že se snad na konci letošního roku po uvedení varianty M 152.0 ČSD na trh bude vědět jak je řešen pojezd, elektronika atd. Kdyby něco nebylo "dobře", mohl by na to totiž reagovat náš místní výzkum a vývoj DPS apod.
K fotomontáži Brejlovce T 478.4048 asi jen tolik, že to co je na obrázku vidět není stroj řady T 478.4 (754). Jako základ by ex. Kühnův model stroje T 478.3 (753) byl fajn, ale holt to chce pro 754-ky ještě vyměnit nádrž, dodat odpovídající písečníky, doplnit (alespoň natisknout) větrací mřížku na čelech a doplnit zásuvky vícečlenného řízení. Fa. Kühn modely strojů řady 754 nevyráběla a tak se uvidí, zda si fa. ROCO vytvořila formy pro výše uvedené tak, aby to šlo naroubovat na ex. Kühnovy modely lokomotiv ř. T 478.3 (753).
K úmrtí p. Kühna - upřímnou soustrast rodině a svým způsobem i všem, které svými výrobky kdy potěšil.
https://www.hobby-shop.cz/article-detai ... rsten-kuhnDavid