Tak tedy jen rychlé postřehy ohledně modelu a fotografické porovnání s 3D tiskem přesně podle oměřených rozměrů skutečného vozu. Celá skříň je lehce vyšší, i když tvary celků více méně sedí, a to kupodivu včetně krabic světel, které hlavně díky velkým čočkám s nesmyslným orámováním černou barvou vypadají přerostle. Vyšší jsou jen minimálně, ale jsou lehce výš posazené, což celou nesrovnalost umocňuje. Velká škoda je naprosto smyšlený a odporný tvar pluhu a čelníku, proč se od MTB nikdy nedozvíme...

Celé je to značně umocněné vystouplými, přerostlými a směrem dolů chybně namontovanými nárazníky, naštěstí tenhle problém je snadno řešitelný, v přípravě mám sadu, jen se teď nestíhám na plno věnovat zkoušení a výrobě.
Bok
Čelo je víc vykloněné než by mělo být, je to minimální nesrovnalost, ale je nutné jí zmínit, další a o poznání větší problém je utopení pluhu skoro o milimetr pod vůz, což zase bude řešit lept. 810 z 3D tisku nahoře má čelník ustoupený o 0,35mm dozadu pro nalepení leptaného pluhu, a přesto je utopený méně, než na MTB modelu... Další problém, ne tak zásadní je ten hranatý obdelník okolo kliky dveří, autor očividně neviděl jedinnou fotografii skutečného vozu, celé to vypadá jako vymodelované podle typáku z brožury... Jsou vidět i padající nárazníky

Postřehy
Výborná povrchovka, i když je na voze bohužel vidět spousta míst s poškozením od broušení před lakováním, u MTB asi surfacer neznají. Vůz je vybraný z celé dodávky kusů od mtb...

Jízdní vlastnosti jsou výborné, naprosto skvělý je taky chod kinematiky, pojezd je skutečně perfektní, a myslím, že v tuhle chvíli má větší smysl sehnat za 3200 MTB(a že to jde) a upravit, než stavět vlastní vůz, i na pojezdu ALS. I provedení detailů spodku se mi moc líbí.
Ještě srovnání se stavebnicí LPH, hlavně kvůli pluhu
