Jedná se o ručně vyráběný model, který právě přichází na trh v první výrobní sérii. Na první pohled zaujme velmi detailním zpracováním. Pozornosti neunikne zejména jemně zpracované potrubí, armatury, rozvody, popisky i matně černý nátěr. Celá lokomotiva, tedy rám, kotel včetně všech doplňků, budka, nárazníky i tendr jsou kovové (dle standardu firmy JAGO). I když detaily např. na kotli vypadají velice jemně a křehce, díky použití kovu jsou mnohem pevnější a odolnější proti poškození, než je tomu u plastového modelu. Hlavně bych vyzdvihl krásný průhled pod kotlem a zmodelovaný prostřední válec (v rámci možností - není k němu celý rozvod, protože v rámu je umístěna převodovka). Všechna kola na modelu jsou celokovová s malým plastovým středem (izolace proti zkratu mezi koly přes kovovou hřídelku). Pohon obstarává pětipólový motor MASHIMA se setrvačníkem umístěný v lokomotivě a pohání všech pět spřažených náprav. Tendr s lokomotivou spojuje pevná spojka, celek tedy lze rozpojit, ale jen za pomocí šroubováčku (spojuje to šroubek M2 a 3-pinový konektor). Sběr proudu je svěřen 2., 3., 4., a 5. spřažené nápravě lokomotivy a druhé a čtvrté nápravě tendru. Osvětlení se přepíná ve směru jízdy (vepředu dvě, hlavní reflektor nesvítí-vzadu dvě) a je svěřeno SMD LEDkám s bílou barvou světla, které se rozsvěcují ihned při pomalém rozjezdu modelu.
Váha modelu je úctyhodných 306 gramů.
Cena na stránkách fi. Jago neuvedena.