Vozy pro přepravu dřeva

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Vozy pro přepravu dřeva

Příspěvekod Jan Kohout » pon 28 kvě, 2007 11:18 am

Ná svém TT kolejišti plánuji znázornit koncovou stanici menší lokální trati, do které bude ústit vlečka z pily. Pro provoz Mn vlaků se tedy nabízí přeprava
dřeva z a do této pily. Časově by scenérie měla zapdat cca do 1. pol. 80. let.,
jako lokomotivu použiji asi rosničku, karkulku, příp. pilštyk, ale nevím jaké zvolit vagony, aby vlak vypadal co nejvěrněji...děkuji
Jan Kohout
 
Příspěvky: 21
Registrován: ned 27 kvě, 2007 6:48 pm

Příspěvekod vlastimil vašíček » pon 28 kvě, 2007 9:44 pm

vozy použij typ Pao nebo Paon
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

Příspěvekod Jan Kohout » úte 29 kvě, 2007 1:09 pm

Na několika nádražích jsem již viděl, že kratší kulatina byla naložena v klasických vysokostěných vozech, nevím však o jaké vozy přesně šlo...
Jednalo se o vozy typu Es nebo nějaké podobné, myslím...
Jan Kohout
 
Příspěvky: 21
Registrován: ned 27 kvě, 2007 6:48 pm

Příspěvekod vlastimil vašíček » stř 30 kvě, 2007 3:51 pm

jo tak to můžeš použít taky. jsou to vozy řady Eas(Vsa) nebo Es(Vs), ale dřevo můžeš dát klidně i na plošiňáky Res
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

Příspěvekod Pája » ned 30 zář, 2007 7:54 am

Nenašla by se u někoho pěkná fotečka vozu _Pao_s nákladem dřeva (mám pěkný v TT od RoCo a také přemýšlím o překládce dřeva) :?: Pls
Naposledy upravil Pája dne ned 30 zář, 2007 7:01 pm, celkově upraveno 3
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod JBr » ned 30 zář, 2007 2:57 pm

Vzhledem k tomu, ze se pres nas (Chotebor) denne vozi drevo do a z pily Stora Enso ve Zdirci nad Doubravou (nejvetsi zarizeni sveho druhu ve stredni Evrope), tak prihodim tri svoje fotky manipulaku se drevem na zpracovani. Ty patra se samozrejme bezne nevozi, je to foceno v ramci akce, ktera tu na nadrazi probehla o prazdninach a kocouri dvojce s nimi v jejim prubehu jelo vyhlidkovy vlak po mistni vlecce. Na tech fotkach jsou snad zastoupeny vsechny typy vozu, ve kterych vidam navazet drevo do Zdirce.

http://www.brozek.org/vlacky/drevo

Zpracovane drevo bohuzel nemam vlastni fotky, ale na Trainwebu jsem nasel tohle:

- v kontejnerech se obvykle vozi stepka - http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-750-243-8-zdirec-nad-doubravou-3672

- fosny se vozi na plosinakach, zabalene do folie - http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-742-370-0-zdirec-nad-doubravou-1627

Snad vam to bude k necemu.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Příspěvekod VoVo » stř 06 srp, 2008 8:07 pm

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 5:21 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

vozy na přepravu dřeva

Příspěvekod Václav Kolář » pát 29 srp, 2008 7:05 am

Pro Tvůj záměr by nejlépe vyhovovaly tyto typy vozů: Ptdo, Otdr, Nas,Pao,Nsk,Vtdr,Vtr, Vte. Vše je staré značení, které se normálně používalo,nové značení vozu bylo v závorce. S mašinama by šlo souhlasit, klidně bych tam dal i zamráču, záleží na traťových podmínkách tebou uvažované trati.
Václav Kolář
 
Příspěvky: 35
Registrován: stř 27 srp, 2008 3:17 pm
Bydliště: Bukov

Rozkaz zní jasně. Musí se naložit!!!

Příspěvekod lachttan.bastr » ned 09 srp, 2009 6:55 am

Vzhedem k tomu, že definice dráhy je bord - el na kolečkách :D, je tam možné téměř vše. V první polovině osmdesátých let měly ČSD přetížené tratě, proto mj. doprava uhlí do Chvaletic loděmi po Labi, a naprostý nedostatek vozů. Dokonce se např. prasata vozila běžnými Ztr. Prostě jakýkoliv náklad se nakládal do všeho, co jej uvezlo.
Takže i dřevo v této době se nakládalo na všechny vozy, do kterých se vešlo a které jej uvezly. Takže s výběrem řad bych si nelámal hlavu. Plán se podlést nedá, musí se překročit :!: A "Úkoly xxxx. sjezdu splníme!" jak hlasali plakáty. :D Zlatí soudruzi.
Velikost středu = TT = Top Technik = vrchol techniky!
lachttan.bastr
 
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 30 črc, 2009 4:54 pm
Bydliště: Brno


Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků