Moderátor: Michal Dalecký
miroslav lengyel píše:A pokud bys chtěl pořídit nějakou slušnou mašinu a pořídíš např.tohle: http://www.bazarmodelovezeleznice.cz/ba ... 2-Cargo-Ho
tak budeš překvapen co všechno jedna mašina utáhne.
George V. píše:miroslav lengyel píše:A pokud bys chtěl pořídit nějakou slušnou mašinu a pořídíš např.tohle: http://www.bazarmodelovezeleznice.cz/ba ... 2-Cargo-Ho
tak budeš překvapen co všechno jedna mašina utáhne.
A co má být,že má hnané jen dvě nápravy? Ony páry od Roca mají také hnané nápravy v tendru a přes kardan ještě nápravy na mašině a přesto se v tahu ani omylem nemůžou srovnávat s mašinou od FLM,která má hnané jen 2 nápravy v tendru.Tahle argumentace mi přijde jako čím víc proužků,tím víc Adidas.
Co znamená FLM v nových trakcích nebrat?????
George V. píše:Novými trakcemi se i v odborné literatuře rozumí diesely a elektriky a FLM je bohužel v drtivé většině dělá jen s jedním hnaným podvozkem. Čím více hnaných os, tím lepší jízdní vlastnosti. To je fyzika, která platí jak na velké tak na "malé" dráze a tu neokecáš. Já mám, bohužel, velmi špatné zkušenosti s modely s jedním hnaným podvozkem. Že to u modelů pár může fungovat trochu jinak, nepopírám, tam můžou být ještě jiné vlivy.
miroslav lengyel píše: Pro ilustraci přikládám 2 obrázky modelů parních lokomotiv a zkus si tipnout,který má větší tah.
1/ http://www.fleischmann.de/doc/ET/2/DE/4171_13338.pdf
2/http://www.fleischmann.de/doc/ET/2/DE/4139_13294.pdf
milan222 píše:když na to tak koukám... tpo aby člověk tu mašinku před koupí rozebral...
miroslav lengyel píše:Netřeba rozebírat,stačí si na stránkách výrobce najít rozkreslenou mašinu a jsi v obraze.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků