Moderátor: Michal Dalecký
Čouda píše:.. a zase spatne. Staci porovnat zaobleni cel s fotografii skutecneho stroje.
hummus píše:A kdyby si chtěl někdo prohlédnout celý katalog A.C.M.E.
https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/1578/a_c_m_e_anonima_costruzioni_modellistiche_esatte_catalog_2024_preview_pdf
colt274 píše:Za žádnou, 943 jezdily téměř pouze s 843, kterou MTB nedělá...
colt274 píše:Za žádnou, 943 jezdily téměř pouze s 843, kterou MTB nedělá...
hummus píše:Čouda píše:.. a zase spatne. Staci porovnat zaobleni cel s fotografii skutecneho stroje.
A tím je myšleno co? Jako, že tam není to odsazení u střechy?
Nebo jde opravdu o zaoblení čel? To si z té fotky na stránkách MTB netroufám posoudit.
JaroHo píše:colt274 píše:Za žádnou, 943 jezdily téměř pouze s 843, kterou MTB nedělá...
Tak proč vyjde tento model potom nechápu.
Dík i za ostatní odpovědi
radula63 píše:JaroHo píše:colt274 píše:Za žádnou, 943 jezdily téměř pouze s 843, kterou MTB nedělá...
Tak proč vyjde tento model potom nechápu.
Dík i za ostatní odpovědi
Treba proto, ze jezdily i za 842. Vyjimecne, ale jezdily. A i kdyz na ovladacim pulte vozu 943 je prepinac 842 / 843, tak v praxi nikdy spravne spojeni s vozem 842 nefungovalo a proto ve spojeni s vozem 842 byl vuz 943 pouze vagon, ne ridici vuz. A taky byl v nahradnich soupravach viz vyse... Napr s loko 714. Takze vyuziti 943 na kolejisti je mozne.
ostradik píše:Například pod Krnovem jezdily zcela běžně 043 i 943 se 742......samozřejmě jako náhrada za 843
Jacek píše:Pokud někdo nekupuje od začátku bezhlavě všechno, později má smůlu
fousek píše:V googlu hledat: ЧС4 МОДИМИО
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: kuyon a 4 návštevníků