Rám je upravený na nový motor, takže:
pokud je starý motor s 2 setrvačníky k dispozici, je nuto vyměnit kardany, kontaktní pružiny pro napájení (motor - tišťák), distanční plastová podložka (motor-tišťák) a ovšem i rám (tam doporučuji objednat dle odstínu ze starších edic)
pokud je toto k dispozici, tak všech přestrojit do nového (starého rámu) a nový rám s novým motorem + díly pak prodat
Do mého brejlovce 71023 jsem bez problému vložil starý motor bez nutnosti výměny pojezdu. Jezdí po výměně jako Roco model starší výroby
K výměně jsem potřeboval 1ks motor se setrvačníky 85112, 2ks kontaktních pružin 116812, 2ks kardanové hřídele 87171 a 1ks distanční podložky pod DPS 106116. Z modelu jsem sundal kastli, odpájel 4 napájecí vodiče z hlavní DPS. Vyjmul plastové klínky, které zajištují vodiče k napájení světel v drážkách. Vysunul na jedné straně DPSky světel ze svých pozic. Odšrouboval dva šrouby na hlavní DPS a celou jí včetně světel sundal z pojezdu. Starý (kouřící) motor s plastovým mezikusem jsem vyjmul z pojezdu a z kardanů na podvozcích. S podvozky je potřeba trochu zahýbat směrem dolů, aby kardan vypadl, nebo rovnou sundat plastové kryty šneků v horní části podvozků. Na nový motor jsem do kloubů v setrvačnících nacvaknul kardany, které jsem prvně nasadil do podvozků a poté motor vsunul do svého místa v pojezdu/rámu. Do motoru vložil dvě kontaktní pružinky a do výřezu nasadil distanční plastovou podložku. Poté stačí nasadit zpět DPSku a vše zkompletovat v opačném postupu.
Ještě zpět ke špatným motorům. Na modelu bardotky ČDC 70926 mi původní motor jede tiše, bez škubání, bez kouře. Skoro jsem si myslel, že tam je zpět 5-ti pól
ale není...
Model je celkově lépe zpracován než výše zmiňovaný brejlovec v najbrtu :/