Novinky H0 2013

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod petrha » čtv 07 lis, 2013 8:11 pm

George V. píše:Tak pro mne nepříjemná :mrgreen: . Já jsem se těšil právě na toho soukromníka v "ruským" provedení, ať to není stejné jako od Roco :? .

ta lok. vyobrazená na str. PIKO je lok T 669.0526 v roce 1997 přeznačená na 770 526 -X (x si nepamatuji a počítat se mi ho teď nechce) po roce 1990 chodili lok. z GO v původním nátěru, tato lok šla do ŽOS Nymburk na GO kolem r.1995 a na žádost kolegy strojvedoucího J.K., který měl tuto lokomotivu přidělenou, strojírny v Nymburku udělali tento nátěr (tak jak byl z výroby připraven do SSSR - nevím proč se dostala zpět k nám s několika dalšími, které měly taktéž jeden ovl. pult, brzdič Matrosov a další pro nás netypické prvky). Tato lok jezdila na MUS lokalita Hrabák do ElPoč. a také do žst. Počerady a to až do r.2002. Tyto lok. měly hlavně sníženou střechu kabiny na úroveň střechy kapoty, oproti klasickým 770 z Dubnice mají obráceně komín stejně jako jedničky.
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod George V. » pát 08 lis, 2013 7:56 am

Tak především se jedná o lokomotivy vyšších serií z doby, kdy už se normálněrozchodné čmeláky nedělaly. Proto mají také i jiné odlišnosti; nejpatrnější jsou prolisy na kabině a zkosené rohy čel kapot (nikoliv zaoblené jako klasika ČSD z Dubnice a první serie z ČKD). Jedná se exportní souběh a tuším se jedná o serii lokomotiv, které byly z výrobních linek staženy pro tuzemsko dokonce snad až na zásah ÚV, protože u důlních a hutních společností byl kritický nedostatek výkonnějších vlečkových lokomotiv.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod George V. » pát 08 lis, 2013 8:07 am

hummus píše:Piko má tři kategorie modelů: Hobby, Expert a Classic.
Hobby kategorie je jasná, tam jsou modely s nejnižší úrovní detailu, popisů apod.
Rozdíl mezi kategoriemy Expert a Classic sám úplně nechápu. Nejkvalitnější modely by měly asi být v kategorii Classic, ale pak si nedokážu vysvětlit, proč jsou v Expertu např. jednotky GTW a v Classic pak třeba Desira.


...rozdíl mezi kategoriemi Classic a Expert je v provedení pojezdu. Pojezd modelů Expert vychází z pojezdů Hobby a hlavní rozdíl je jen v použití kovových os dvojkolí a počtu setrvačníků. Existuje jisté podezření že Expert používá i pětipólové motory, ale nebylo zatím potvrzeno :mrgreen: . Rozdíl proti Hobby je ještě funkční koncové červené osvětlení a použití KKK.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod milan ferdián » pát 08 lis, 2013 12:14 pm

forex píše:Trochu odbocim, co rikate na intervenci CNB a oslabeni koruny? Jak kdyby nestacilo avizovane zdrazeni od Roco, ted jeste tohle, za chvili to bude silene,ty koncove ceny.

Další hřebíček pro nás modeláře.. :evil:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Michal Dalecký » pát 08 lis, 2013 12:18 pm

Pár nových věcí od Piko:

Obrázek

Obrázek

Obrázek
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod petrha » pát 08 lis, 2013 12:35 pm

forex píše:Trochu odbocim, co rikate na intervenci CNB a oslabeni koruny? Jak kdyby nestacilo avizovane zdrazeni od Roco, ted jeste tohle, za chvili to bude silene,ty koncove ceny.

To se dalo čekat, moc lidí jezdí za hranice nakupovat hlavně kvalitní žrádlo, a polskej hnůj jim zůstává ležet na pultech, nevěřím tomu co vypustili z huby bankéři z ČNB, aby se naše výrobky lépe vyvážely do zahraničí, vždyť jich je tam plno a levnější než u nás. A navíc blíží se vánoce a všichni si namastí kapsu, teda krom nás - spotřebitelů. Na vyšší ceně je vyšší: DPH, marže atd. :oops: :oops:
A navíc je to v nás, když to za tu cenu koupíš tak to není drahé, ale koupit si věc a nadávat jak to bylo drahé, tomu nerozumím. Když za to ty peníze dám tak to není přeci drahé, drahou věc si přeci nekoupím.
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod milan ferdián » pát 08 lis, 2013 12:56 pm

mikinko píše:No ja neviem, vidis to moc cierne .... praveze teraz idem nakupit CZK a hor sa na nakupy .... :-)

Protože ty dostaneš za euro více korunek,než jsi dostal před tím... :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod milan ferdián » pát 08 lis, 2013 1:11 pm

mikinko píše:
milan ferdián píše:
mikinko píše:No ja neviem, vidis to moc cierne .... praveze teraz idem nakupit CZK a hor sa na nakupy .... :-)

Protože ty dostaneš za euro více korunek,než jsi dostal před tím... :wink:

Ja viem, dovolil som si take male podpichnutie .... Keďže chodievam do ČR nakupovať pomerne často (nielen modely), tak ma to celkom potešilo .... :-)

No nás néééééééé :lol:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod mlha » pát 08 lis, 2013 1:27 pm

forex píše:Trochu odbocim, co rikate na intervenci CNB a oslabeni koruny? Jak kdyby nestacilo avizovane zdrazeni od Roco, ted jeste tohle, za chvili to bude silene,ty koncove ceny.

Tak nevím,jestli Tě ohrozí případné zdražení Eura,kolik modelů za rok koupíš?Tady nejde o Roco,ale celá tato země je zaměřená na export převážně do eurozóny,je to krok na rozjezd ekonomiky,určitě Ti ČNB nechtěla zdražit koníčka... :)
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2692
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Michal Šuhajda » pát 08 lis, 2013 1:34 pm

Abych pravdu řekl, při pravidelných nákupech v Německu (potraviny) už to v peněžence poznáme.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2511
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod vvitty » pát 08 lis, 2013 3:13 pm

forex píše:Myslim,ze nas to ohrozi vsechny, nejde jeno masinky, zvedne se cena pohonnych hmot, s tim vse navazane , potraviny, elektronika atd...... :wink:


Vzhledem k tomu ze vetsinu ceny PHM tvori dane tak to tak strasne zvyseni nebude.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod hummus » pát 08 lis, 2013 7:05 pm

George V. píše:...rozdíl mezi kategoriemi Classic a Expert je v provedení pojezdu. Pojezd modelů Expert vychází z pojezdů Hobby a hlavní rozdíl je jen v použití kovových os dvojkolí a počtu setrvačníků. Existuje jisté podezření že Expert používá i pětipólové motory, ale nebylo zatím potvrzeno :mrgreen: . Rozdíl proti Hobby je ještě funkční koncové červené osvětlení a použití KKK.

Díky, za vysvětlení. V Classicu jsou tedy u všech pojezdů (s vyjímjou bastarda :D ) pětipólové motory se dvěma setrvačníky?
HO - DCC, IVb
Uživatelský avatar
hummus
 
Příspěvky: 598
Registrován: pon 04 pro, 2006 8:13 am
Bydliště: Praha 9

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod tusakvlasta » pát 08 lis, 2013 7:14 pm

Tak jsem se dnes po návratu do naší vlasti dozvěděl tuto nehoráznou blbost. Nejsem ekonom ani analitik ale je to totální nesmysl, pro určitou část exportérů co ještě jedou Euro/Kc to přinese zisk, ale zaměstnanci nedostanou korunu navíc. Ale My všicni spotřebitelé to zaplatíme mnohonásobně víc. Doufám že tento stupidní nápad ČNB nevyjde a kurz se postupně vrátí do normálu, a přijdou, jak jsem slyšel o 14 miliard investice. Co se mě týče tak já se vždycky u těchto vyčůraností totálně nakrknu a hooodně dlouhou dobu si nekoupím nic co akutně nepotřebuju, aby blbečkové pocítily že jim tyto bankovní čárymáry nefungujou. Většina lidí má peněženku která má dno, a ta moje taky, a proto jsem se rozhodl že budu do budoucna raději více šetřit :lol:
Uživatelský avatar
tusakvlasta
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte 21 pro, 2010 11:03 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod George V. » pát 08 lis, 2013 8:53 pm

hummus píše: Díky, za vysvětlení. V Classicu jsou tedy u všech pojezdů (s vyjímjou bastarda :D ) pětipólové motory se dvěma setrvačníky?


...tak to nevím, neb žádný Classic nevlastním. Těmi "lepšími" pojezdy jsem spíše myslel třeba provedení převodovek. Co se motorů týče, tak si myslím, že to ani v Classic žádný zázrak nebude. Třeba něco jako uhlíky jako náhradní díl neexistuje :) .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod jirie123 » pát 08 lis, 2013 9:33 pm

Docela bych uvítal kvalitní recenze modelů, které se nezabývají jen tím jak dobře to jezdí a hezky vypadá, čímž neříkám, že to nejsou důležité věci. Mnoho z nás nechce kupovat zajíce v pytli a chce vědět jak to vypadá uvnitř a jak jsou jednotlivé celky řešeny. Lákavá cena za mašinku od PIKO se po pár desítkách hodin provozu může lehce změnit v noční můru pro špatný servis.
jirie123
 
Příspěvky: 538
Registrován: úte 23 lis, 2010 8:01 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron