Moderátor: Michal Dalecký
jirkan píše:Když už tady probíráme ty motoráky, tak si myslím, že vždycky bude problém s jízdními vlastnostmi dvounápravových strojů. Tady se dost kritizuje Bramos, ale nezvládli to v řadě případů ani výrobci mnohem "světovějších" jmen - stačí se podívat, v kolika případech je motorák napevno a elektrickou propojkou spřažen s vlečňákem. To se dá akceprovat tam, kde je v soupravě řídicí vůz, ale v podmínkách ČSD je to problém.
TTmili píše:Moment, proč by zábradlí a přechodový můstky měli být problém na zhlavích a v obloucích? Pokud bude mít vůz dobře fungující kinematiku (což je i podmínka pro spojení nárazník na nárazník) není zábradlíčko s můstkem problém, podobně jako nejsou problémem měchy nebo návalky u jiných vozů.
mlha píše:TTmili píše:Moment, proč by zábradlí a přechodový můstky měli být problém na zhlavích a v obloucích? Pokud bude mít vůz dobře fungující kinematiku (což je i podmínka pro spojení nárazník na nárazník) není zábradlíčko s můstkem problém, podobně jako nejsou problémem měchy nebo návalky u jiných vozů.
Muselo by být pohyblivé,to znamená ve všech spojích.Kdo by to dělal?
Dosa píše:Můstek nemůstek, spíš mě zajímá, jestli toto téma má sloužit jako průzkum nějakého výrobce, nebo jen tak, aby řeč nestála. Protože jako průzkum je snad lepší anketa, nebo ne?
mariov8 píše:Za mne ČSD III-IV epocha...
Diesely:
T466.0 (Připravuje MTB? Tovární modré zbarvení se žlutými doplňky a "unifik" prosím)
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků