Moderátor: Michal Dalecký
Rudolf píše:Já bych tomu i věřil (300 ks). Brawa se chová opatrně a není zcela přesvědčená, že se to prodá. Je to zkrátka testovací kus.
Osobně si ale myslím, že to bude "Kdo dřív přijde, ..." a po verzi ČSD se zapráší. Kdo nebude mít objednáno předem, nebude mít nic. Možná vystavené ve vitríně v obchodech vůbec nebudou - nestihnou to. Pokud to tak bude, bude to ale dobře, protože Brawa se nebude bát vyrábět další série.
Před časem zde prošla i informace o vozech - jsou nějaké nové informace v tomto směru nebo se vyčkává prodej lokomotivy?
ReichenbergW píše:Rudolf píše:Já bych tomu i věřil (300 ks). Brawa se chová opatrně a není zcela přesvědčená, že se to prodá. Je to zkrátka testovací kus.
Osobně si ale myslím, že to bude "Kdo dřív přijde, ..." a po verzi ČSD se zapráší. Kdo nebude mít objednáno předem, nebude mít nic. Možná vystavené ve vitríně v obchodech vůbec nebudou - nestihnou to. Pokud to tak bude, bude to ale dobře, protože Brawa se nebude bát vyrábět další série.
Před časem zde prošla i informace o vozech - jsou nějaké nové informace v tomto směru nebo se vyčkává prodej lokomotivy?
Byly vybrány zatím čtyři vozy (na objednávku Brawy) z čehož dva budou situovány do konce ep. II (konec 30. let) a dva do začátku ep. III (konec 40. let). Všechno budou zatím dvounápravové nákladní vozy, půjde o dřevěný hytlák s otevřenou plošinou /existuje dokonce jako muzejní dodnes/, zetku bez budky, uhlák Königsberg s budkou a kotel, letošní novinku firmy. V příštím roce můžeme zkusit pak něco většího ale i taky dražšího...
K tomu navíc ČSD verze parní lokomotivy G 7.1 - 413.0.
Mimochodem první série 422.031 je k dnešnímu dni vyprodaná, takže se budu snažit iniciovat navýšení série (ev. opakování) a samozřejmě se dál snažit o echtovnější provedení buď se dvěmi dlouhými vanami nebo s krátkou pravou pro umístění kompresoru dle ČSD. Spokojeni? .-)
greenery píše:Výběr je bezvadný.... Jen nevím, co z toho jezdilo u nás. Jen vím, že pro nákladní vlaky byly tyto vozy v době II a III epochy tak typické, i když to asi u nás byly většinou vagony původně rakouské.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků