Mcx:
Díky za upřesnění. Smíchovský prototyp vozu Da z r.1955 vycházel z architektury vozů Bai "osmidvéřáků". Soudruzi se rozhodli přesunout sériovou výrobu do Budyšína, výroba 1957 - 62, resp. 1961 vozy DFa.
Moderátor: Michal Dalecký
PASKVAL píše:Svratka píše:elvis.jarous:
....Dále chybí třeba jídeláky...
Ja viem že to nie je pre každého, ale aj WR aj WRab sa dajú celkom pekné postaviť z odliatkov od Pavla Číža. A verím že WRab bude dostupný vo všetkých farebných verziách postupne aj od ACME.
greenery píše:….. většina ( spíš všechno) bude jen neometený prach po vyndání z krabičky. (A nemyslím tím prach před nástřikem). Foto a kamera v makro záběru toto všechno zveličuje. Viděl jsem tam na spodku rámu jednoho kusu trochu “krupici” a trochu rozmaz na přechodu střecha / bok. Oboje nejspíš nebude okem skoro vidět.
Svratka píše:elvis.jarous:
Piko dělá vozy výroby Bautzen 1965-73 s odporovým topením řady Aa, ABa, Ba a Bac. Víc řad nebylo. V té době dominovaly soupravám služební vozy řady Da z 50.let od Ringhoffera, které vyráběla Igra.
Naopak Roco dělá novější typy vozů s teplovzdušným topením, výrobce Bautzen 1974-85, typy Aa, ABa, Ba, Bac, WLAB a také BDa, který k nim konstrukčně patří. Dále k nim také patří služební Da, resp. DFa, ty však bohužel nikdo nedělá. Ovšem to jsou jedny z mála typů rychlíkových vozů z té doby, které nemají výrobce. Nikdo také nevyrábí maďarské odporáky z vagónky Györ řad Ba a Bai. Dále chybí třeba jídeláky...
hummus píše:Ty polské Gbgs/Zts vypadají na první pohled dobře.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: kpt.Budha a 3 návštevníků