Moderátor: Michal Dalecký
Edys píše:ČouĎák píše:vymyšleno úplně do detailu,krásná práce
A on si nedá pokoj. Něco pro změnu konstruktivního by nebylo? Výrobce modelů asi těžko může za to že výrobce dekodéru změnil délku pinů.
Martin70 píše:Edys píše:ČouĎák píše:vymyšleno úplně do detailu,krásná práce
A on si nedá pokoj. Něco pro změnu konstruktivního by nebylo? Výrobce modelů asi těžko může za to že výrobce dekodéru změnil délku pinů.
Stav digitalizace modelu M296 nebudu raději komentovat. Napadá mě však dotaz proč výrobce MTB zrovna nedá do některých modelů dekodéry ve výrobě, takové jaké jsou momentálně skladem, tedy s piny kratšími-delšími, prostě takovými, které nevyžadují náročné úpravy na několik hodin a "přehršel speciálních nástojů" s rizikem poškození dekodéru a ztráty záruky? Z toho co tu psali za tu dobu ostatní, kteří se pro koupi modelu rozhodli, tak stejně budou model digitalizovat nebo dokonce zvučit. Bude jich asi více jak polovina. Pak by to bylo bez práce. Nebo je to z důvodu, že by cena za digi verzi byla již vysoká a tloukla by do očí ve srovnání s modely ostatních výrobců?
Výrobce tam snad ani zkušebně ve své firmě dekodéry nedal, nestačil to vyzkoušet, všechny modely prodal a dále salám asi. Jinak by si třeba všiml, že ty světla prosvítají kde nemají (vycházím z toho co psal "alik")
Odpověď neznám, kdo ano, tak ať dá vědět. Edit . Vidím, že tu stejnou otázku dal i Kulsud.
alik píše:Zákazníka nezajímají normy, ale aby komerční produkt fungoval v souladu s návodem a běžnými zvyklostmi v dané kategorii zboží. Digitalizace dekodéry Zimo je běžná a bezproblémová u všech značek modelů v Evropě a nikde na německých webech jsem nenašel, že by nějaké Zimo nešlo instalovat do lokomotivy. Tyto problémy byly u MTB již dříve, sám mám izolepou poslepovaný dekoder od prodejce už u první MTB bardotky, zde je to ale výraznější. Takže složité soudy a analýzy nejsou třeba, akorát zdravý rozum. MTB by mělo vyjmenovat v návodu, se kterými dekodéry výrobek funguje, nebo napsat, že možnost digitalizace není zaručena.
Kulsud píše:alik píše:Zákazníka nezajímají normy, ale aby komerční produkt fungoval v souladu s návodem a běžnými zvyklostmi v dané kategorii zboží. Digitalizace dekodéry Zimo je běžná a bezproblémová u všech značek modelů v Evropě a nikde na německých webech jsem nenašel, že by nějaké Zimo nešlo instalovat do lokomotivy. Tyto problémy byly u MTB již dříve, sám mám izolepou poslepovaný dekoder od prodejce už u první MTB bardotky, zde je to ale výraznější. Takže složité soudy a analýzy nejsou třeba, akorát zdravý rozum. MTB by mělo vyjmenovat v návodu, se kterými dekodéry výrobek funguje, nebo napsat, že možnost digitalizace není zaručena.
Přesně tak. Já ten motorák ale nutně potřebuji a vcelku se mi líbí i přes dílčí nepřesnosti. Chci si ale koupit hotový model. Nic na něm nebrousit, nepilovat a neřezat. Chci, aby měl 2 roky záruku. Jsou to malicherné požadavky?
jirkan píše:To, co teď píšu, je zcela laicky naivní, tak prosím Vy, co tomu rozumíte, to omluvte
Nemůže být problém v tom, že se u tohoto typu dekodérů počítá s montáží do dutinek zastavěných v DPS, zatím co dle výše uvedeného obr se piny prostrkují skrz DPS do lišty, která je ale (nevím, hádám) určena pro montáž shora? Pak hodně záleží na tom, jak je to provedeno uvnitř, ale zřejmě dost velká část z těch 3 mm je ve vzduchu?
Michal Dalecký píše:S piny u 645P22 mam stejný poznatek. 633P22 je ok. Soudruzi v Rakousku udělali někde chybu....
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 15 návštevníků