aklman píše:ReichenbergW píše: Obdobně vypadal i originál KKMB s provozním číslem Ra 8-61330, který je vyfocený na str. 386 v katalogu vozů ČSD z roku 1960.
Bohužel kotel s provozním číslem Ra 8-61330, vyfocený na str. 399 v katalogu vozů ČSD z roku 1965 je DEUTZ s objemem 480hl a ne 630hl (model ex KMB teď ROCO)
Aby jsme se do toho nezamotali. 480 hl kotel má průměr 2600 mm, 630 hl kotel má průměr 2900 mm. To co dělal KKMB (a teď Roco) byl ale kotel 630 hl (je už na první pohled bachratější - viz ten katalog. To co má kolega s budkou na fotce z netu je 480 hl. Pozná se to podle vyššího zábradlí, které vyplňuje profil, kdežto 630 hl kotel má zábradlí nízké a to ten náš má
