hummus píše:P.S. Na kritériu kvality jsem se naptal




Moderátor: Michal Dalecký
hummus píše:P.S. Na kritériu kvality jsem se naptal
fousek píše:Brejla neví, přesto chce mít poslední slovo...
fousek píše:Sám o žádném takovém případu odvolaného kvalitnějšího a levnějšího modelu nevím....
Brejla píše:Dovolím si ještě trochu zaspekulovat. Zřejmě tak není ani šance na např. kompletní soupravu REGIOJETu Praha-Ostrava v čele se Škodovkou a vlastně ani na košickou s Vectronem. Lůžkové vozy REGIOJETu snad už brzy vyrobí LSMODEL, lokomotivu (Vectrona) udělalo PIKO, ale jestli budou další osobní vozy je ve hvězdách. Pochybuji, že když ACME nebude mít lokomotivu řady 163, že se pustí do výroby vozů i když formy by asi mělo. Zřejmě jsme přišli o zajímavé oživení provozu na kolejišti delšími kompletními soupravami.
Hračkové napodobeniny vozů co dělá PIKO nestojí za řeč i když k lokomotivám MTB by odpovídaly. Ale tuhle kvalitu nechci.
George V. píše:Náznak samozřejmě existuje v podobě zaměření jejich katalogu..... x6x do něj naprosto logicky zapadají.
A co se týká PIKA, tak investice do nové formy by byla vysoká a vzhledem ke kvalitě letitého pojezdu a cenové politice firmy by byly nové modely prakticky neprodejné...Což si i zjevně sami uvědomují...
George V. píše:Proč odměřovat skutečnou lokomotivu, když existují obstojné modely, kterými se lze dosti výrazně inspirovat (čti obšlehnout všechno, co má smysl). 371 PIKO - hrubé rozměry a tvary kastle, x6x Cstrain - typické detaily 163/363, 350 A.C.M.E masky podvozků a koncepce pojezdu...
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: kpt.Budha a 3 návštevníků