Moderátor: Michal Dalecký
Miloš píše:Lokomotiva má zcela nepochopitelně otevřené dveře na stanovišti z obou stran, tento nápad ještě zvýraznil mezeru mezi boudou a tendrem. Další potíž je v tom otevřeném provedení prohánět lokomotivu mimo depo. Souhlasím se všemi diskutujícími, že mezera a viditelné převody (pokud je model nový jsou převody černé, nevím jak to bude vypadat po pár hodinách provozu) model značně degradují. Pokud model neuvidíte naživo, tak jej nekupujte ať nejste zklamáni. Model má ještě navíc problémy s projetím profilových obloukových vyhybek Pilz (vykolejuje přední podvozek nebo první spřažená náprava na srdcovce) na vyhybkách Roco O.K.
Matouš Danielka píše:U kolegy jsem měl včera možnost kouknout na model zelené šlechtičny, tak jsem k tomu rovnou sepsal menší recenzi, protože osobních zkušeností zatím asi stále mnoho není. http://modelarzeleznic.wz.cz/view.php?n ... 2015120001
radeksindy píše:No nazdar, když se model otočí, tak to je teprve síla.
Závěrem je potřeba ocenit kvalitní práci konstruktérů
??? Na skutečné lokomotivě je mezi čelem předního podvozku a vzduchojemem pod čelníkem pořádná mezera. Taková, že by snad dokázala pojmout i zvětšení okolku podle NEM. Jak je možné, že jim leze do vzduchojemu i kolo? Výbrus vzduchojemu je příšerný.
Jen informativně, jak to vypadá
radeksindy píše:Na skutečné lokomotivě je mezi čelem předního podvozku a vzduchojemem pod čelníkem pořádná mezera.
Mcx píše:radeksindy píše:Na skutečné lokomotivě je mezi čelem předního podvozku a vzduchojemem pod čelníkem pořádná mezera.
Tož to posuzovat podle pochabé malůvky... to snad chlapci nemyslíte vážně. Ta malůvka neodpovídá skutečnosti!! Když kouknu na tovární fotku z boku, tak vzduchojem by na modelu měl být kousek posunut směrem pod čelník a tím se trochu zvětši mezera mezi dvojkolím a vzduchojemem. Ale v celkovém dojmu to nehraje roli. Ovšem kdo chce modely přepočítávat na desetiny mm - ten má o čem psát![]()
Loko 475.1136
Ještě poznámka k článku od pana Danielky - spřáhlo, které je otočné spolu s podvozkem nelze !!! použít k dosazení krátkého spřáhla - to je známá skutečnost - viz. popsané problémy.
Poznámka druhá - dvojkolí použité na lokomotivě a výhybky kolejiva Pilz - zejména srdcovky, to dohromady moc nejde, opravdu asi nejde konstruovat nové modely na historické kolejivo. Zjištěno již před 15 lety - hrboun od ROCO + oblouková výhybka Pilz.
Mcx píše:Berte to z té lepší stránky - ušetříte 33000 Kč
Na té vámi odkazované fotce není vidět bohužel nic
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků