Model má nezavisle ovladané červené a bíle poziční světla (při použití Plux 16 ci 22 dekoderu) , a možnost nezávislého ovládaní čelního reflektoru (při dekoderu Plux22). Opět příprava na automatické spřáhlo (prototypy zkusím dokončit ted na jaře) Polomáčená navíc (obsahuje novější verzi PCB) možnost DIP přepínačem volby dvou jasů čelního reflektoru.
Modelový pluh lze řešit např. leptem, vzhledem k hmotnosti modelu musí být pluh robustnější monolitický, jinak by manipulací a odkladáním došlo snadno k poškození. Pro vytrináře mne ale napadá řešení že by se levnější cestou udělal pluh skladaný/lepený ze dvou dílů- základny, která drží kinematiku a čelní šípová plocha s otvory a zeslabením dle reality. Výřez šachty jen malý. Pokud pluh rozložím do dvou dílů lze použít levnější dvoudílnou formu, ale toto bych udělal až v horizontu 3-4 měsíců, jako přílepek dílů k jinému projektu. To by mohlo rozložit vstupní náklady na minimum, a byly by k dipozici za cenu výlisků u prodejců, či později jako doplněk k dalším modelům.
Pro výrobu převodovek a mechanických dílů TT / HO jsou použity definované materiály, třeba dost kvalitní Derliny , takže o výdrž dílů nemám obavy. Opotřebení z provozu TT modelů jsou neznatelné. To je spíše problém číny že do lisu i přes sliby nasypou kdejaký recyklát. Dokonce převodovky musíme dost agresivně zabíhat, aby to získalo mechový zvuk, jinak by záběh chodem naprázdno v modelu trval tak 3 roky . Opravy modelu standardně, nelze výměnou kus za kus, jak můžu vědět co zákazník s modelem dělal nesprávného? Jak by k tomu přišli jiní zákazníci kteří očekavají nový model a ne vrácenou jetinu.... mj tohle je definováno v normách ISO 2000
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-------
doplněk:
O dalších modelech neradno mluvit, ono někdy je vstupní kombinace podminek výborná jindy to drhne, od vytíženosti dodavatelů dílů až po starosti doma tak to je ošemetné. Nicméně rád bych převodovky využil v budocnu pro další modely pochopitelně. Bylo/je primárním záměrem ztvrátnit i modely ověřovací serie 3-6, proto byla pro realizaci vybrána před delším časem právě zamračená.