Z výše a níže uvedeného "volného překladu manuálu" mě vyplývá, že nastavení CV9 na 0 nebude až zas tak super nastavení
Váhováním proporcionálně-intergrárně-diferenciálních hodnot lze chování regulace přizpůsobit typu motoru, hmotnosti vozidla atd. V praxi se to obvykle obejde beze změny diferenciální hodnoty.
CV #56 nabízí možnost nastavit proporcionální hodnotu (desítková číslice) i integrální hodnotu (jednotková číslice) na individuálně zvolené hodnoty; výchozí hodnota 55 znamená průměrné nastavení pro oba parametry. CV č. 56 se ve skutečnosti vyskytuje pouze v dekodérech MS z důvodů kompatibilita s dekodéry MX; jemnější odstupňování nastavení zajišťují nové CV.
#147, #148, #149:
CV #147, #148, #149 se automaticky upraví při změně CV #56, naopak NE.
CV9 Perioda nebo frekvence pohonu motoru a vzorkovací algoritmus EMF (vzorkovací frekvence, mezera měření)
Celková doba PWM
55 : Výchozí řízení motoru s vysokou frekvencí (20 kHz), průměrná vzorkovací frekvence měření EMP motoru, která se pohybuje od 200 (pomalé otáčky) do 50 Hz, a střední mezera měření EMF.
= 0: rovná se 0 (automaticky převedeno). <> 55 a <> 0 : změna výchozího nastavení, každý oddělený desítkovou číslicí (pro vzorkovací frekvenci) a číslice jednotky (měřicí mezera). Desetinné místo 1 - 4: Vzorkovací frekvence nižší než výchozí hodnota výchozí nastavení (méně hluku pohonu!)
Desetinná místa 6 - 9: Vzorkovací frekvence vyšší než výchozí (opatření proti škubání!) Jednotky číslice 1 - 4: měřicí mezera EMF kratší než výchozí hodnota výchozí (dobré pro Faulhabera, Maxxona, ...). menší hluk pohonu, vyšší výkon) Jednočíslí 5 - 9: mezera pro měření EMF delší než výchozí hodnota (může být nutné u kulatého motoru nebo podobného zařízení).
Translated with
http://www.DeepL.com/Translator (free version)