Novinky H0 2013

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod radeksindy » úte 04 pro, 2012 11:13 pm

Kolego, nebuďte tak úzkoprsý 8)

Většina mých kamarádů vláčkařů (včetně mě) má nějakou zálibu v jiných modelech než jsou jen brejlovci, bardoty a podobně. Takže od první a druhé epochy v sousedních krajích, přes slavné rychlíky minulosti, parní krasavice celého světa, zaoceánské železnice až po rychlovlaky dneška. Řekl bych, že švýcarské železnice patří mezi velice častou "úchylku". Nejsme téčkaři, abychom si honili triko kolem dvou novinkových katalogů, které jsou tenčí než obyčejný seznam výrobců v H0 :lol: 3/4 všech modelů na světě se mohou prohánět po našich kolejištích, tak proč se omezovat. Až budou známy novinky z oblasti mého zájmu (kam rozhodně brejlovci a bardoty nepatří), tak dám také vědět :)
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Rudolf » stř 05 pro, 2012 7:29 am

Musím tady souhlasit s Radkem. Není žádný důvod se omezovat jen na IV. a V.epochu ČSD/ČD apod. Existuje spousta jiných zajímavých a krásných modelů z jiných období a jiných žel.správ.
Uživatelský avatar
Rudolf
 
Příspěvky: 969
Registrován: ned 08 říj, 2006 11:10 am
Bydliště: Strakonice

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod jihous » stř 05 pro, 2012 8:33 pm

Na pěkný model je třeba se koukat jako na pěkný stroj a to švícaři umí, já dělám HOe ale když stojí vedle TU47 sovětská TU2 a rakouská 2095, je to krásný pohled. A ještě jedna perlička ze života:rakušáci zapujčili v 60-tých letech svou úzkorozchodnou mašinu do bulharska na půl roku a jak to znázornit v modelu......Stejně jezdí po našich kolejích mnoho typů evropských loko ve zkušebním provozu tak díky recenzím máme přehled, a když nic jiného, dozvíme se o vkalitním pojezdu.
jihous
 
Příspěvky: 317
Registrován: čtv 05 kvě, 2011 12:13 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod fanton23 » stř 05 pro, 2012 9:48 pm

OK, tak se nezlobte.
fanton23
 
Příspěvky: 30
Registrován: ned 09 led, 2011 4:08 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod George V. » pát 07 pro, 2012 5:02 am

První novinky Roco:

http://newsletter.connetation.at/goto.p ... os.1oec584

...jediná ČSD novinka - čtyřosý krytý, ex. Bromberg. Jezdily opravdu i u nás?

P.S. U Fleischmanna nic.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Rudolf » pát 07 pro, 2012 8:49 am

Uživatelský avatar
Rudolf
 
Příspěvky: 969
Registrován: ned 08 říj, 2006 11:10 am
Bydliště: Strakonice

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod miroslav lengyel » sob 08 pro, 2012 4:13 am

George V. píše:První novinky Roco:

http://newsletter.connetation.at/goto.p ... os.1oec584

...jediná ČSD novinka - čtyřosý krytý, ex. Bromberg. Jezdily opravdu i u nás?

P.S. U Fleischmanna nic.


Jak nic?Mně stačila ta ochutnávka a jdou na mě mrákoty, :roll: protože jsem ještě nestihl nakoupit vše z minulého roku. :cry:
No nic jdu kopat tunel to nějaké banky :lol: :lol: :lol:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod radeksindy » sob 08 pro, 2012 8:24 am

Nevím co přesně tě zajímá (kromě toho, že to musí být Fleischmann :lol: ), ale já tam moc novinek nevidím. Bavorská DVI je loňský model, pravda dostane upravený vršek. 78 je přes 20 let starý model, AB4ü-35 a C4ü-35 jsou novinky někdy kolem roku 2005. Tříosý vytápěcí vůz je taky hodně stará záležitost, pak už je tam jen spousta variant Om12 a jednoho kotlového vozu. Ani jedno z nich není nic nového a nepochybuji o tom, že půlka těch kotlů nese nápisy, které patří na jiné typy.

Ale podle mě se jedná jen o část věcí, protože z loňských novinek se na pultech ještě neobjevil bavorský plecháč na uhlí a ani R02. Z opravdových novinek za rok 2012 se na pultech objevil jen vůz na víno a ten se opravdu povedl. Předpokládám, že tyto vozy dostanou také pár nových verzí (očekávám DRG).
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod miroslav lengyel » sob 08 pro, 2012 10:17 am

radeksindy píše:Nevím co přesně tě zajímá (kromě toho, že to musí být Fleischmann :lol: ), ale já tam moc novinek nevidím. Bavorská DVI je loňský model, pravda dostane upravený vršek. 78 je přes 20 let starý model, AB4ü-35 a C4ü-35 jsou novinky někdy kolem roku 2005. Tříosý vytápěcí vůz je taky hodně stará záležitost, pak už je tam jen spousta variant Om12 a jednoho kotlového vozu. Ani jedno z nich není nic nového a nepochybuji o tom, že půlka těch kotlů nese nápisy, které patří na jiné typy.

Ale podle mě se jedná jen o část věcí, protože z loňských novinek se na pultech ještě neobjevil bavorský plecháč na uhlí a ani R02. Z opravdových novinek za rok 2012 se na pultech objevil jen vůz na víno a ten se opravdu povedl. Předpokládám, že tyto vozy dostanou také pár nových verzí (očekávám DRG).


No přesně jsi to trefil :D jediné co mě opravdu zajímá je spolehlivost a kvalita. :lol: Tak nějak nechápu,kde jsi přišel na to,že BR 78 je 20 let stará mašina :?: Ale na to se stačí mrknout do patřičných podkladů,abys zjistil,že model prošel určitými inovacemi.To je to samé,jako bys tvrdil,že BR 94 dnes je ta samá jako před 10-ti lety. :mrgreen:
Nicméně stále platí,že pokud něco dobře funguje,tak proč to měnit?Ona totiž ne každá inovace je pro spotřebitel výhrou. :wink:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod George V. » sob 08 pro, 2012 1:04 pm

miroslav lengyel píše: Jak nic?Mně stačila ta ochutnávka a jdou na mě mrákoty, :roll: protože jsem ještě nestihl nakoupit vše z minulého roku. :cry:
No nic jdu kopat tunel to nějaké banky :lol: :lol: :lol:


No nic českýho... A co ten Bromberg, jezdilo to u nás?
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Rtep » sob 08 pro, 2012 3:18 pm

Ahoj Radku bavorské plechace jsou už na trhu a model je perfektní :D b. Ahoj Petr H .
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod martin tichý » sob 08 pro, 2012 4:31 pm

To je mrzutost, čekal jsem konečně BR 242(211) DR a zase...., na co hoši čekaj fakt nevim a nechápu:-(
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod radeksindy » pon 10 pro, 2012 10:47 am

Tak nějak nechápu,kde jsi přišel na to,že BR 78 je 20 let stará mašina

To jej jednoduché. Protože se o I. a II. epochu zajímám, tak k modelům vedu spoustu informací a taky ty modely potkávám na FREMO setkánících. Takže vím, že to je novinka z roku 1991 a od té doby se na něm změnil jen plošný spoj a pár drobností. Vzhledově se jedná o skvělý model, minimálně o třídu výše než Märklin/Trix, bohužel pojezd je "jen průměrný", takže je velice často cílem remotorizací. V každém případě to není žádná novinka.

To je to samé,jako bys tvrdil,že BR 94 dnes je ta samá jako před 10-ti lety.

94 naštěstí není ten samý model co před deseti lety, má od roku 2005 úplně nový pojezd (ten první pocházel z první půlky 80.let).Ten předchozí byl typicky fleischmanský, ale ten vršek byl tak skvělý, že se pro ní daly sehnat extra pojezdy na míru viz:

http://www.lokbau-stadelmann.de/Teichma ... delle.html

I v současných modelech je Fleischman nahoře lepší než dole. Třeba S3/6 od ROCO je starší model, ale průhled pod kotlem, kola, silueta jsou perfektní, model jezdí dobře. Fleischmann je dole pohledové prostě horší, ale jezdí také dobře. Na druhou stranu má výrazně lepší nátěr a detaily. Chtělo by to nějak zkombinovat dohromady :)

Nicméně stále platí,že pokud něco dobře funguje,tak proč to měnit?

Samozřejmě, proč slejzat ze stromů. :lol:
Když se Märklin dostal před pár lety do prvních problémů, tak jejich tehdejší vedení poprvé přiznalo, že hlavní příčina problémů je příslišná stagnace, soustředění se na sběratele a zájemce, jejichž hlavní cíl byla spolehlivost a schopnost udržet se na kolejích různých vlakodromů.
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod radeksindy » pon 10 pro, 2012 10:55 am

No nic českýho... A co ten Bromberg, jezdilo to u nás?

Vozů bylo sice vyrobeno jen pár desítek, ale jeho existenci u ČSD nelze vyloučit. Bohužel ani potvrdit, otázka je co se obejví za popisy na vozech.

bavorské plechace jsou už na trhu a model je perfektní :D

Dobrá zpráva, už se na něj těším. Minulý týden ve Vídni ale na pultech nebyl. Vozem na víno jsem velice mile překvapen. Hrozně je na něm vidět, že BRAWA posunula laťku v provedení spodku minimálně o úroveň výše a Fleischmann chce zůstat kontaktu.
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 10 pro, 2012 7:34 pm

radeksindy píše:Tak nějak nechápu,kde jsi přišel na to,že BR 78 je 20 let stará mašina

To jej jednoduché. Protože se o I. a II. epochu zajímám, tak k modelům vedu spoustu informací a taky ty modely potkávám na FREMO setkánících. Takže vím, že to je novinka z roku 1991 a od té doby se na něm změnil jen plošný spoj a pár drobností. Vzhledově se jedná o skvělý model, minimálně o třídu výše než Märklin/Trix, bohužel pojezd je "jen průměrný", takže je velice často cílem remotorizací. V každém případě to není žádná novinka.

To je to samé,jako bys tvrdil,že BR 94 dnes je ta samá jako před 10-ti lety.

94 naštěstí není ten samý model co před deseti lety, má od roku 2005 úplně nový pojezd (ten první pocházel z první půlky 80.let).Ten předchozí byl typicky fleischmanský, ale ten vršek byl tak skvělý, že se pro ní daly sehnat extra pojezdy na míru viz:

http://www.lokbau-stadelmann.de/Teichma ... delle.html

I v současných modelech je Fleischman nahoře lepší než dole. Třeba S3/6 od ROCO je starší model, ale průhled pod kotlem, kola, silueta jsou perfektní, model jezdí dobře. Fleischmann je dole pohledové prostě horší, ale jezdí také dobře. Na druhou stranu má výrazně lepší nátěr a detaily. Chtělo by to nějak zkombinovat dohromady :)


No Radku je zjevné,že my dva se nikdy neshodnem :D
BR 78 prosím,dejme tomu.BR 94 má navíc pouze bandážovaná kola,tedy nevím jak poslední modely,které vyběhly cca před 3-mi lety,to zjistím až bude mašina doma.
S 3/6,tak to pardón,ale Fleischmann je úplně jiná liga :lol: a srovnávat plastová kola s kovovými od FLM je trošku pasé.
O jízdních vlastnostech a to je to po čem já pasu :P nemá cenu se dohadovat,tam je FLM o míle před Rocem. :D
Nemluvím samozřejmě o jízdě po modulišti,nýbrž o domácích kolejištích,kde máme mnohdy brutální stoupání a oblouky,FLM je prostě tank,co projede a vyjede všude.
Ale jak říkám,sto lidí sto chutí,každý nechť si vyzkouší co mu vyhovuje a pak koupí. :mrgreen:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků