Moderátor: Michal Dalecký
medvidek píše:Zdravim,nema někdo nějake fotky hrbounu co jezdily u nas?? Mam doma Rakouskou celočernou verzi a konečně mi dorazily kola na předělani ze systemu Marklin,takže bych rad sveho hrbouna překopal na naši verzi. Předem moc děkuji![]()
medvidek píše:Ahoj Petře,chtěl bych zachovat vzhled mašiny tak jak je (a tak se mi libi) Tudiš bych potřeboval foto mašiny schodne stim co ted nabizi Michal Dalecky. Možna časem až pořidim druheho hrbouna tak se pustim do verze s jednodilnymi dviřkyAle to zatim neplanuji,pač mam před sebou dodělat 5ks mašin a to je tak na 2 roky
vorisekml píše:Jestli chceš dělat sociální rychlopřeznačení hrbouna, tak ti nebude sedět ani jedna fotka. Ono totiž není snadné sladit loko a k ní správný tendr /většinou 821.0/ . I na strojích kterým zůstala dvoudílná dvířka dýmnice se nevyhnula modernizace brzdy /dvouválcový kompr.,vzduchojemy/ a dosazení el. osvětlení /turbodynamo, ČSD lampy/. Většina strojů měla taky "spojlery" na střeše kabiny aby fírovy netáhlo do boudy. Z tendru se vyndavala nádrž na top. olej kterým se topilo v Alpských tunelech. S tím souvisí zkrácení uhláku. Proto Roco tendr nesedí na žádný ČSD tendr 821.0.
Pak bych to řešil formou omalovánky podle předpisu. Hlavně nedávat boční tabulky na tendr. Do 50.l byla tabulka jen na čele tendru. Taky se vyhnout např. popisu Depo Přerov, tyhle stroje se éry dep nedožily, vždy Výtopna. Tabulky v mosazi a černé. Dal bych límec za komín. Jinak bych do něj neřezal.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků