Lehce off-topic: Ano, jsou to kola H0pur. Sériově vyráběná kola pro lokomotivy neexistují, jen chvíli byly dostupná dvojkolí hromadně vyrobená pro některé ROCO lokomotivy DB a NS, ale to už je 10 let. Téměř všechna kola ve FREMO:87 pocházejí z dílny Holgera Grälera. Několik mých lokomotiv má kola také od něj, ale mělo to jednu nevýhodu. Moje požadavku jsou z jeho pohledu exotické a pak to dlouho trvá. Zatím co pro německé lokomotivy existují odlitky, přípravky a postupy, tak moje lokomotivy jsou kusovky. Takže jsem v rámci covidového pobytu doma sehnal malý soustruh, s dopomocí Zdeňka Valtra ho uvedl do stavu dostatečné přesnosti a kola jsem začal dělat sám. Zní to jednoduše, ale od prvních jednoduchých přípravků k funkčnímu dvojkolí parní lokomotivy byla skoro dva roky dlouhá cesta plná zmetků a hromady odpadu
Paradoxně až teď jsem začal zpětně s motorovými, takže T 478.1 jedna je jedním z experimentů poslední doby. Dvojkolí vznikla přesoustružením originálních. Zatím to tak nechám, zdá se, že materiál není mosaz a mohlo by to vydržet. Ani nevadí, že nejsou profilovaná, v podvozku motorové lokomotivy toho není moc vidět.
Podvozek T 478.1 zdola
a H0pur kola pro 311.3 (Liliput SB 29 a příbuzné lokomotivy)
Vozy Da a Ba jsou vybaveny koly Luck, které odpovídají lépe průměrem.