Moderátor: Michal Dalecký
mikinko píše: Ja teda stále dúfam, že sa ACME do pešingov a es pustí - pojazd majú hotový a rozdiely medzi 16x/36x nie sú také veľké ako medzi jednotlivými verziami 15x/350. Navyše, daná mašina behala (neviem či ešte stále behá) aj v Taliansku ...
George V. píše:...nechci Ti brát naději, ale to by MTB muselo toho peršinga/eso hodně podělat, což neočekávám. Existuje totiž, na rozdíl od "rakaně" dost vzorů, které jde obšlehnout a navíc ta mašina není až tak tvarově složitá.
jihous píše:Peršingi už v itálii nejsou. Koupil je REGIO JET.
Brejla píše:Ve schopnosti něco pořádně podělat bych MTB nepodceňoval. Jejich poslední modely jejich "schopnosti" potvrzují.
George V. píše:Brejla píše:Ve schopnosti něco pořádně podělat bych MTB nepodceňoval. Jejich poslední modely jejich "schopnosti" potvrzují.
...noo, zas bych to nepřeháněl. Ta 182 takovej propadák zas není, ten motorek je v podstatě prkotina, kterou si zručný modelář opraví sám. Na druhé straně provedení masek podvozků a střešních detailů už je na úrovni, to je nutno přiznat.
George V. píše:...noo, zas bych to nepřeháněl. Ta 182 takovej propadák zas není, ten motorek je v podstatě prkotina, kterou si zručný modelář opraví sám. Na druhé straně provedení masek podvozků a střešních detailů už je na úrovni, to je nutno přiznat.
George V. píše:...no vidíš. Tak se můžeme těšit na pěknou 122/123 od MTB. Mají co obšlehnout.
Hanysek píše:Škoda, že alespoň tu olovnici nepoužil při proměřování jedné naší motorové legendy jistý Rakouský výrobce z Číny
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků